کد خبر: ۶۳۸۸۵۹
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

درخواست هیات رییسه سازمان لیگ: رقابت‌های فوتبال را تعطیل کنید

جمعی از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ خواستار لغو رقابت‌های فوتبال در تمام رده‌های سنی شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

شیوع بیماری کرونا در ایران خطراتی را برای جامعه ایجاد کرده است. جامعه فوتبال هم که جزئی از جامعه محسوب می‌شود از این قضیه مستثنی نیست و از بابت کرونا نگران هستند. با این حال وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال تنها به برگزاری بدون تماشاگر رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک فوتبال بسنده کرده و تصمیمی بابت لغو این دیدارها نگرفته است.

در همین راستا منصور قنبرزاده و صادق درودگر به عنوان اعضای هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال با ابراز نگرانی بابت شیوع ویروس کرونا در شهرهای مختلف ایران خواستار لغو تمام دیدارهای فوتبال در تمام رده‌های سنی شدند.

درخواست هیات رییسه سازمان لیگ: رقابت‌های فوتبال را تعطیل کنید

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب اقای بهاروند
باسلام
همانطور که مستحضرید وزارت بهداشت کتبا برگزاری مسابقات ورزشی و فعالیت اماکن ورزشی را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرده است.

لذا باتوجه به اهمیت موضوع حفاظت از سلامتی ورزشکاران وحسب مسئولیت اجتماعی متولیان فدراسیون و خصوصا هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال استدعا می‌شود دستور فرمایید همراه و همگام با سیاست های وزارت بهداشت به عنوان مرجع رسمی و قانونی سلامت جامعه نسبت به تعطیلی کلیه مسابقات در تمامی سطوح و رده های سنی اقدام عاجل بعمل آید.
با تشکر

منصور قنبرزاده
صادق درودگر
اعضای هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال ایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین