کد خبر: ۶۳۸۸۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

هشدار عارف به مسئولان درباره کرونا

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش پزشکان و کادر درمانی کشور برای مبارزه با ویروس کرونا و بهبود بیماران تاکید کرد که باید از هر گونه پنهانکاری درباره بیماری کرونا پرهیز شود.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد رضا عارف رئیس مجمع نمایندگان تهران در مطلبی به شرح زیر در صحفه اینستاگرام خود پیشنهادات سه گانه‌ای را در مورد کرونا مطرح کرد و تاکید داشت که باید از لغو تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها پرهیز شود.

«ویروس کرونا کماکان در دنیا در حال پیش روی است و متاسفانه تعداد قربانیان این ویروس روند صعودی را طی می کند. در کشور ما نیز تمهیدات نسبتا خوبی برای پیشگیری و مقابله با این ویروس از سوی مسئولان در نظر گرفته شده است. ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی پزشکان و کادر درمانی برای مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران ،چند نکته را باید در این خصوص در نظر داشت:

هشدار عارف به مسئولان درباره کرونا

1- متاسفانه اعتماد عمومی مردم به حاکمیت به دلایل مختلف از جمله عدم صداقت و شفاف بودن با افکار عمومی خدشه دار شده است باید ضمن درنظرگرفتن جو روانی جامعه از هرگونه پنهان کاری درباره بیماری کرونا پرهیز کرد .اطلاع رسانی به موقع ،درست و شفاف و از یک منبع مشخص یکی از راه های جلب اعتماد عمومی است.

2- پرهیز از اظهارنظرهای غیرکارشناسانه که باعث ملتهب شدن جو روانی جامعه می‌شود.

3- تداوم تعطیلی مراکز پرتردد بویژه مدارس و دانشگاه ها .اخبار جسته و گریخته درباره لغو تعطیلی مدارس و دانشگاه ها شنیده می شود ضمن هشدار به احتمال اتخاذ چنین تصمیمی از مسئولان و ستاد مدیریت و پیشگیری کرونا می خواهم تا زمانی که ویروس کرونا در کشور کنترل نشود از لغو تعطیلی مدارس و دانشگاه ها بپرهیزد.امید است با همکاری همه از جمله مردم و مسئولان و کمک به یکدیگر و توفیقات الهی بتوانیم از این مرحله سخت عبور کنیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
1
2
چه عجب این دم آخری آقای عارف به حرف آمدند:
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
1
2
عارف زبان هم داره ؟ بلده حرف هم بزنه ؟ جمعش کن بابا نمی خواد توصیه کنی یه وقت فشار میآد بهت
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین