کد خبر: ۶۳۸۸۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷

نماینده قم: تست کرونای بنده منفی بود

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر وخامت حال خود به خاطر ابتلا به ویروس کرونا را رد کرد و گفت: بنده هیچ مشکلی ندارم نمی دانم چرا برخی بر این مسائل اصرار دارند.
آفتاب‌‌نیوز :

احمد امیرآبادی فراهانی خاطرنشان کرد: اتفاقا بر خلاف شایعات مطرح شده، نتیجه تست کرونا بنده منفی بود ولی متاسفانه برخی به دروغ اعلام کردند که بنده بیمار هستم و وضعیت خوبی ندارم.

امیرآبادی فراهانی با انتقاد از برخی نمایندگان مجلس نیز گفت: برخلاف شایعات بنده در سلامت کامل قرار دارم و همه مباحث مطرح شده را رد می کنم.

نماینده قم: تست کرونای بنده منفی بود

امروز ابوالفضل حسن بیگی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سخنانی اعلان کرد: بالاخره چند تن از نمایندگان مجلس آلوده به کرونا شدند و حال آقای امیرآبادی بسیار بد است. سخنان این نماینده در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت و بسیاری از گروه و کانال های تلگرامی به آن پرداختند.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور دیگر نماینده قم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز اعلام کرد به بیماری کرونا مبتلا شده است.

امروز در فضای مجازی نیز آمده است: از سوی دیگر استاد سید هادی خسروشاهی از مدرسان حوزه علمیه قم و الهام شیخی از ورزشکاران فوتسال بانوان قم نیز به علت ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۲۴۵ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۲۶ نفر رسیده است.

کیانوش جهانپور روز پنجشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی و فوت ناشی از ویروس کرونا افزود: از روز گذشته تاکنون با توجه به افزایش آزمایشگاه‌های تشخیص ویروس کرونا، ۱۰۶ ابتلای قطعی تشخیص داده شده و در این بازه زمانی هفت نفر فوت کرده‌اند. در نتیجه در مجموع ۲۴۵ نفر ابتلای قطعی و ۲۶ نفر فوت ناشی از ویروس کرونا در کشور داریم.

وی ادامه داد: از این ۱۰۶ ابتلای قطعی جدید، ۳۸ نفر در تهران، ۲۳ نفر در گیلان، هفت نفر در قم، یک نفر در همدان، هشت نفر در اصفهان، هفت نفر در مازندران، پنج نفر در اردبیل، سه نفر در البرز، یک نفر در خراسان رضوی، سه نفر در سمنان، دو نفر در کرمانشاه، سه نفر در لرستان، یک نفر در کردستان، یک نفر در یزد، یک نفر در آذربایجان غربی و دو نفر در آذربایجان شرقی تشخیص داده شده است.

جهانپور بامداد پنجشنبه در حساب توییتر خود نوشته بود: تعداد آزمایشگاه‌های مورد تایید برای تشخیص کرونا از دو آزمایشگاه به هفت و تا پایان هفته ۱۵ و ظرف هفته آتی به ۲۲ آزمایشگاه خواهد رسید. این ظرفیت آزمایشگاهی در مقایسه با کشورهای همتراز، کم نظیر و حتی در پیک نمودار شیوع بیماری کووید ۱۹ پاسخگوی نیاز خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ایران وطن من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
0
مگه وزیر بهداشت نمیگه ۲درصد مبتلایان کرونا فوت میشن. با آمار بالا بیش از ۱۰ درصد مبتلایان فوت کرده اند. دلیلش چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
0
ابتلای مسئولین به کرونا دروغ است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین