کد خبر: ۶۳۸۸۹۵
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
تیم گل‌محمدی با «خودرو» اوج گرفت

خیز بلند پرسپولیس برای قهرمانی

تیم فوتبال پرسپولیس از تساوی سپاهان و شکست استقلال بهترین استفاده را کرد و با پیروزی برابر شهرخودرو فاصله اش با تعقیب کنندگان در صدر جدول را زیاد کرد تا گام بلندی برای قهرمانی بردارد.
آفتاب‌‌نیوز :

آخرین دیدار از روز نخست هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی بین تیم های پرسپولیس و شهرخودرو برگزار شد که این بازی با برتری ۳ بر یک سرخپوشان به پایان رسید. وحید امیری(۹)، بشار رسن(۱۶) و مهدی ترابی(۶۴ - پنالتی) برای پرسپولیس و فرشاد برحی(۵۲) برای شهر خودرو گل زدند.

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی گام در ورزشگاه آزادی گذاشتند که سپاهان و استقلال به عنوان دو تیم تعقیب کننده آنها برابر ذوب آهن و گل گهر به تساوی و شکست رسیدند تا انگیزه سرخپوشان برای پیروزی و زیاد کردن فاصله در صدر جدول بیشتر شود.

خیز بلند پرسپولیس برای قهرمانی/ تیم گل‌محمدی با «خودرو» اوج گرفت

با این حال در شروع بازی این شهرخودرو بود که می توانست در دقیقه سوم به گل برتری برسد اما ضربه سیف الهی را رادوشوویچ دفع کرد تا سرخپوشان گل زودهنگام دریافت نکنند. همین اتفاق سبب شد پرسپولیس با انگیزه بیشتری حمله کند و خیلی زود به گل برسد.

در دقیقه ۹ این دیدار نفوذ علی علیپور به درون محوطه جریمه حریف فرصت خوبی را برای او ایجاد کرد تا با پاسی عرضی ترابی را در موقعیت گل قرار دهد اما توپ از روی پای ترابی رد شد و به امیری رسید تا ضربه آرام این بازیکن به گل نخست سرخپوشان تبدیل شود.

در دقیقه ۱۶ بازهم این پرسپولیس بود که به گل رسید. در این صحنه وحید امیری بازهم تاثیر گذار بود و پس از دریافت توپ درون محوطه جریمه پاس زمینی و آرامی را در گوشه سمت راست محوطه جریمه برای بشار رسن ارسال کرد که ضربه محکم و دقیق این بازیکن در زوایه بسته به گل دوم تبدیل شد.

در ادامه دو تیم تلاش زیادی کردند تا دروازه ها را باز کنند اما موفق به این کار نشدند تا نیمه اول با برتری دو بر صفر سرخپوشان به پایان برسد.

شروع نیمه دوم با یک اتفاق سرنوشت ساز همراه شد و تیم مشهدی خیلی زود به گل رسید تا حساسیت بازی به اوج برسد. در دقیقه ۵۲ این دیدار یک ارسال از جناح چپ پرسپولیس روی سر فرشاد فرجی فرود آمد تا این بازیکن با ضربه سر توپ را به جایی بفرستد که کاری از دست رادوشوویچ هم بر نیاید و گل نخست شهرخودرو به ثمر برسد.

در حالی که بازی با فشار بالای تیم مشهدی پیگیری می شد و این تیم به دنبال به تساوی کشاندن بازی بود، این مهدی ترابی بود که دوباره گره گشا شد و با حرکت انفرادی از مرکز زمین چند بازیکن شهر خودرو را جا گذاشت و وارد محوطه جریمه شد که مدافع حریف ناچار به انجام خطا روی وی شد تا خود ترابی در دقیقه ۶۳ پشت توپ بایستد و گل سوم تیمش را به ثمر برساند. توپ او برخلاف حرکت سیدمهدی رحمتی به گل تبدیل شد.

پس از این گل شهرخودرو مجددا تلاش کرد بر فشار حملاتش روی دروازه تیم میزبان اضافه کند اما پرسپولیسی ها که نمی خواستند فاصله شان با تیم های تعقیب کننده کم شود بازی منطقی را در دستور کار قرار دادند و در نهایت با پیروزی برابر شهرخودرو فاصله خوبی با تیم های تعقیب کننده پیدا کردند.

شاگردان یحیی گل محمدی با این پیروزی ۴۴ امتیازی شدند و در صورتی که رای کمیته انضباطی دیدار با سپاهان به سود این تیم باشد، فاصله اش با تیم دوم ۱۰ امتیاز خواهد شد. شهرخودرو هم ۳۵ امتیازی باقی ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین