کد خبر: ۶۳۸۹۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۹:۱۳

هامانه برای بنزین برکنار نشد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس هفتم معتقد است برکناری وزیر نفت ارتباطی با بحث توزیع آزاد بنزین ندارد و در این خصوص باید به نکته گماردن معاونین جدید و عزل معاونین سابق توجه بیشتری کرد. 

حسن مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی آفتاب افزود: تغییر وزیر حق رئیس جمهور است چرا که او باید بتواند بر امور تسلط داشته باشد اما در عین حال باید این حق را برای وزیران نیز قائل بود که معاونان و مدیرانشان را براساس نیازها و برنامه‌ها، خود تعیین کنند. 

وی همچنین احتمال ارتباط برکناری هامانه با مسائل مطرح شده از سوی نژاد حسینیان معاون سابق وزیر نفت در خصوص تخفیف 32 درصدی ایران به هند و پاکستان برای صدور گاز را نیز رد کرد و گفت: تغییر وزیر هامانه نمی‌تواند به قرارداد خط لوله صلح مربوط شود چرا که تیم مذاکره کننده این قرارداد نمی‌توانند به تنهایی و یا تنها با نظر وزیر نفت تصمیم‌گیری کند و رئیس جمهور و مجموعه دولت در این قرارداد نقش دارند. 

مرادی در مورد دلایل تغییر همزمان دو وزیر کابینه گفت: نیازهایی در مورد این دو وزارتخانه پدید آمده بود و رئیس جمهور احساس می‌کرد این نیازها برطرف نشده است. از این رو معاونین جدیدی بر انجام امور معرفی شدند اما باید توجه داشت که هر شخصی تیم کاری خود را دارد و با آن گروه هماهنگ است. 

وی در عین حال افزود: از رئیس جمهوری که توقع کارایی داریم نمی‌توان انتظار داشت که تا پایان دولت تنها به یک وزیر بسنده کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین