کد خبر: ۶۳۸۹۵۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
سخنگوی دولت با اشاره به جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد:

اعمال محدودیت در ورودی‌ها و خروجی‌های استان‌های درگیر کرونا

سخنگوی دولت گفت: در یکی دو هفته آتی شرایطی خواهیم داشت که نیاز به همکاری و همیاری مردم در عمل به توصیه‌های مسئولین امر بسیار ضروری و موثر خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :

علی ربیعی در رشته توییتی نوشت: امروز از اول صبح ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور دکتر جهانگیری تشکیل شد. خوشبختانه گزارش ها حاکی از افزایش حداکثری هماهنگی ها و تسلط بر شرایط است و می توان امیدوار بود با همکاری مردم بتوانیم این شرایط را پشت‌سر بگذاریم.

در خصوص وضعیت مدارس کشور، تامین هرچه سریعتر اقلام بهداشتی، وضعیت ساعات کاری از جمله افراد با بیماری‌های پر خطر، اعمال محدودیت در ورودی ها و خروجی‌های استان‌های درگیر و نیز رفت و آمدهای غیر ضروری و ضدعفونی گسترده این استان‌ها و اماکن خاص تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

اعمال محدودیت در ورودی‌ها و خروجی‌های استان‌های درگیر کرونا

روندشناسی‌ها نشان می دهد در یکی دو هفته آتی شرایطی خواهیم داشت که نیاز به همکاری و همیاری مردم در عمل به توصیه های مسئولین امر بسیار ضروری وموثر خواهد بود. فضای آرام، رفتار هوشمندانه و بهره‌گیری از اطلاعات صحیح مهمترین عامل در گذار از این بحران خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
7
ایااپیدمی کرونا هشداری به جهان نیست که مسیر اشتباهی ادامه می یابد وبه جای انکه بودجه جامعه جهانی صرف انواع سلاح ، بازیهای کامپیوتری و... باید صرف بهداشت جهانی ومراکز تحقیقاتی برای مقابله و پیشگیری برای حفظ بشریت گردد اگر مردم جهان علاوه بر صرف قدرت خرید و مصرف، ارزش انسانی وبودن به ذات خود را دارند ؟
پدرام
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0
12
ماسک و الکل توزیع کنید که در کشور قحطی این دو کالای اساسی و لازم این روزها شده کنترل مسیرها پیشکش ! بجای کنترل ناکارامد شهرهای پرخطر را قرنطینه کنید. دو هفته قرنطینه کنید مشکل حل خواهد شد و مبتلایان شناسایی می شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0
6
ترساندن مردم برای اینکه سفر نروند کارساز نیست قم و گیلان و تهران رو 20 روز قرنطینه کنید تا فرصت هست
ناشناس
|
Belgium
|
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
4
١- قرنطينه قم و گيلان
٢- تعطيلي كامل تهران
٣- اختصاص مركز تلفن ١١٨به بيماران كرونا براي درخواست كمك درماني در منزل و قرنطينه در منزل
٤-برپايي بيمارستان هاي صحرايي در اطراف شهرهاي قرنطينه شده و ارايه خدمات درماني ويژه به بيماران
٥- فعال كردن حداقل ده هزار موتور سيكلت براي كادر درماني در تهران براي اعزام سريع پيك درماني به درب منزل بيماران
در تهران كادر در ماني داوطلب براي اين طرح مي تواند از دانشجويان انترن و پرستاران نيز كمك بگيرد

غير از اين بيماري بشدت تمام كشور را در مي نوردد و سيستم درماني و مديريتي قدرت كافي براي مهار بحران را ندارد و وصعيت به هرج و مرج و بحران امنيتي منتهي خواهد شد كه عواقب وحشتناكي را بدنبال خواهد داشت
حسن
|
Netherlands
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
0
رشد کرونا با توزیع آن توسط اکثریت ناقلانی است که هیچ علائمی ندارند و کنترل آن ها در مبادی ورودی و خروجی شهرهای آلوده تاثیرحداکثر یک در صدی دارد در حالیکه ۹۸ در از ناقلان شهر به شهر می گردند . نگاهی به آمارها در تمام کشورها های آلوده تائید کننده است . این خطر در کشور ما که نافرمانی از توصیه های مسئولین پزشکی بیداد می کن بمراتب بیشتر است . تاکنون هیچ یک از نافرمان ها که در شبکه های اجتماعی با لیس زدن ، دسته بپا کردن و تشویق مردم به نافرمانی تبلیغ میکنند از طریق مسئولین امنیتی و انتظامی مورد بازخواست و معرفی به مردمی که این قشر از جامعه با جان آن ها بازی میکنند . اقدامی نکرده آنان و یا لا اقل در این مورد به جامعه اطلاع رسانی نشده است . در صورتیکه همه از توان نامحدود این مسئولین داستان ها شنیدهاند .
با آرزوی سلامتی برای مبارزان خط مقدم با کرونا و صحت مبتلایان و سلامتی هموطنان
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین