کد خبر: ۶۳۹۰۰۳
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۲

کرونا نمایشگاه گردشگری برلین را لغو کرد

برگزارکنندگان نمایشگاه گردشگری برلین از لغو این رویداد به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر دادند.
آفتاب‌‌نیوز :

برگزارکنندگان نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برلین (ITB Berlin) روز جمعه اعلام کردند که این نمایشگاه به دلیل شیوع بیماری جدید کرونا لغو شده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این نمایشگاه که حدود ۱۰ هزار شرکت‌کننده برای نمایش محصولات و خدمات خود در آن ثبت نام کرده بودند، قرار بود ۱۴ تا ۱۸ اسفندماه در برلین پایتخت آلمان برگزار شود.

کرونا نمایشگاه گردشگری برلین را لغو کرد

وزارتخانه های بهداشت و اقتصاد برلین به برگزارکنندگان این نمایشگاه هشدار داده بودند که اقدامات کنترلی سخت‌گیرانه‌تری برای بازدیدکنندگان اعمال کند، اما برگزارکنندگان تصمیم به لغو آن گرفتند.

براساس توصیه‌های مقام‌های بهداشتی، بازدیدکنندگان باید ثابت می‌کردند که از مناطق پرخطر کرونا نیامده‌اند و یا با افرادی از این مناطق تماس نداشته‌اند و برگزارکنندگان گفتند که قادر به تضمین این شرایط نیستند.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برلین دومین رویداد بزرگ نمایشگاهی اروپا است که از بیم شیوع کرونا تعطیل می‌شود. پیشتر مقام‌های سوئیس اعلام کردند که نمایشگاه خودروی ژنو را برگزار نمی‌کنند.

آلمان با ۶۰ مورد ابتلا به ویروس کرونا (کووید۱۹)، پس از ایتالیا دومین کشور اروپا است که بیشترین درگیری را با این بیماری دارد.

با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان، دولت این کشور ضمن تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در چند منطقه، خود را آماده مقابله با همه‌گیر شدن این ویروس کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین