کد خبر: ۶۳۹۰۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۲:۵۳

آغاز کنگره سازمان مجاهدین انقلاب

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: كنگره یازدهم سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی صبح روز پنجشنبه با حضور اعضای این سازمان سیاسی، فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و «سید محمد خاتمی» به‌عنوان میهمان ویژه مراسم آغاز به کار کرد. در ابتدای این مراسم، «علی باقری» رییس ستاد برگزاری یازدهمین کنگره سازمان مجاهدین انقلاب برنامه‌های این کنگره را اعلام کرد. 

به گزارش خبرنگار آفتاب، باقری از اصلاح اساسنامه، ارایه گزارش شورای مركزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی از مراحل اصلاح مرامنامه‌ این تشكل به همراه تصویب راهبردهای اجرایی و تشكیلاتی و تعیین راهبردهای كاربردی و عقیدتی این تشكل در سال آینده به عنوان دستور كار این كنگره‌ نام برد. 

باقری با اشاره به زمان آغاز به كار مجدد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی كه از سال 70 و همزمان با دریافت مجوز فعالیت از كمیسیون ماده 10 احزاب انجام شد، گفت: از سال 70 تا 82 سازمان مجاهدین انقلاب شش كنگره را برگزار كرد كه به واسطه محدود و بسته بودن سازمان، این كنگره‌ها پوشش رسانه‌ای پیدا نكردند. 

وی در ادامه با اشاره به مشی سازمان مجاهدین انقلاب بعد از سال 78 كه با گسترش فعالیت‌ها همراه بود، گفت: ازسال 83 كنگره سازمان به صورتی گسترده و با حضور و پوشش اصحاب رسانه همراه بود و در این راستا ما كنگره‌های سال‌های 85 تا 86 را با حضور رسانه‌ها برگزار كردیم.

وی درباره یازدهمین كنگره سازمان مجاهدین نیز یادآور شد: از دو ماه قبل ستاد مربوط به این كنگره تشكیل و مقدمات برگزاری كنگره فراهم شد به نحوی كه امروز با حضور كلیه اعضای سازمان كه حدود 240 نفر هستند ما شاهد برگزاری یازدهمین كنگره سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین