کد خبر: ۶۳۹۱۲۲
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
رئیس اتحادیه میوه فروشان:

مردم هنگام خرید میوه و سبزی از دستکش استفاده کنند

رئیس اتحادیه میوه و سبزی فروشان بجنورد تاکیدکرد: مردم هنگام چیدن میوه و سبزی در میوه و سبزی فروشی ها از دست کش استفاده کنند.
مردم هنگام خرید میوه و سبزی از دستکش استفاده کنند
آفتاب‌‌نیوز :

فیروزه با اشاره به اینکه در حال حاضر در تمامی میوه و سبزی فروشی ها دست کش توزیع شده و این دست کش ها در اختیار مشتری ها قرار می گیرد، گفت: این امر برای کنترل ویروس کرونا در سطح شهر است.

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ گونه کمبودی در ارتباط با میوه و سبزی در بازار وجود ندارد، افزود: از مردم تقاضا می شود به اندازه نیاز خرید کنند و از انجام خرید اضافه خودداری کنند.

فیروزه به افزایش قیمت برخی از اقلام در میوه و سبزی فروشی های این شهر اشاره کرد و ادامه داد: لیموترش، لیموشیرین، سیر، زنجبیل در بجنورد افزایش 50 درصدی قیمت داشته است.

وی اظهارکرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم لیموترش هفت تا 45 هزار تومان، لیموشیرین 12 تا 18 هزار تومان، سیر 40تا 50 هزار تومان و زنجبیل 130 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی فروشان بجنورد خاطرنشان کرد: قیمت سیر قبل از شیوع ویروس کرونا در بازار 12 و زنجبیل 65 هزار تومان بود.

وی تاکیدکرد: یکی از مهمترین علت گرانی این اقلام در بازار بجنورد این است که این اقلام با قیمت بالایی به دست میوه و سبزی فروشان بجنوردی از تهران می رسد.

فیروزه به افزایش 10 درصدی قیمت پرتقال نیز اشاره کرد و گفت: هر چقدر به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم قیمت این میوه افزایش می یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین