کد خبر: ۶۳۹۱۵۵
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در نیروی زمینی ارتش تشکیل شد

قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس منحوس کرونا در یگان های تابعه نزاجا تشکیل شد.
آفتاب‌‌نیوز :

امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش (نزاجا) با اشاره به آمادگی این نیرو در امدادرسانی و کمک به هموطنان کشور در بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه گفت: با پیشنهاد امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی و تصویب امیرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش،صبح امروز مقارن با سالروز عملیات غرورآفرین کربلای هفت، "قرارگاه جهادی مقابله با ویروس منحوس کرونا" با رمز عملیاتی یا مولی المتقیان حضرت علی (ع) ،همزمان در تهران و سراسر کشور در یگان های تابعه نزاجا تشکیل و آغاز به کار کرد.

قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در نیروی زمینی ارتش تشکیل شد

جانشین نیروی زمینی ارتش در پیام ابلاغی خود که از طریق ویدئوکنفرانس به فرماندهان قرارگاه های عملیاتی نیروی زمینی در سراسر کشور ارسال شد، تاکید کرد: تمامی یگان های تابعه اعم از بیمارستان های منطقه ای و صحرایی، مراکز درمانی بهداشتی و گردان های رزمی ،پزشکان ،پزشکیاران،پرستاران و بهیاران خود را در اختیار ستاد بحران و دانشگاه علوم پزشکی استان ها قرار دهند.

امیر نعمتی افزود: تجهیزات رفع آلودگی نیروی زمینی به طور سراسری در مراکز پرازدحام شهر ها اعم از مراکز فرهنگی ، عمومب و مذهبی نسبت به پاکسازی و رفع آلودگی اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: نزاجا آمادگی لازم را جهت دوخت لباس های مخصوص مبارزه با ویروس دارد و همچنین در صورت نیاز نسبت به تهیه اقلام بهداشتی نظیر مواد شوینده و ضد عفونی کننده اقدام خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین