کد خبر: ۶۳۹۲۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹

کشف پنج تن فرآورده گوشتی فاسد

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران کلانتری۱۷ شهرستان همدان موفق به کشف پنج تن فرآورده گوشتی فاسد شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه در این باره بیان کرد: تیم گشت کلانتری ۱۷ مریانج حین گشت زنی در میدان کربلا به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن، ۲۳ گونی حاوی یک تن فرآورده گوشتی فاسد کشف شد.

وی اضافه کرد: با هماهنگی قضائی به همراه کارشناس دامپزشکی و نماینده معاونت سلامت، در بازرسی از انباری که این فرآورده های گوشتی در آن دپو شده بود، چهار تن دیگر فرآورده گوشتی فاسد کشف و یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

کشف پنج تن فرآورده گوشتی فاسد

فرمانده انتظامی استان به شهروندان توصیه کرد: قبل از خرید و مصرف هرگونه کالا به خصوص کالاهای سلامت محور و پروتئینی به سالم بودن و تاریخ انقضای آن توجه کنند.

کشف انبار احتکار لوازم خانگی در اسدآباد

سردار کامرانی صالح گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه فردی در شهرستان اسدآباد و در منزل خود اقدام به احتکار تعداد زیادی انواع لوازم خانگی کرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از حصول اطمینان از صحت موضوع و کسب دستور قضائی، ماموران پلیس آگاهی با همراهی کارکنان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به آدرس اعلامی مراجعه و در بازرسی از منزل این فرد ۳۰۲دستگاه انواع لوازم خانگی شامل یخچال فریزر، آبگرمکن دیواری و ایستاده، کولر آبی، بخاری گازی و اتو که احتکار شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: پس از هماهنگی با اداره تعزیرات حکومتی شهرستان، تمامی لوازم توقیفی تحویل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شد.

کشف میلیاردی پارچه قاچاق در بهار

سردار کامرانی صالح گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهار هنگام کنترل مسیرهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۳ طاقه پارچه قاچاق و بدون مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کامرانی صالح با اشاره به این که ارزش کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده، گفت: مبارزه با ورود هر گونه کالای قاچاق نیازمند عزم ملی است و در کنار اجرای ماموریت های سخت افزاری پلیس، از شهروندان نیز درخواست می شود از خرید هر گونه کالاهای بدون مجوز و قاچاق خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
1
متاسفانه در تهران در برخی فروشگاههای گوشت گوشت های پر از باکتری و متعفن را جلوی چشم مردم می فروشند لکن هیچ ارگانی باین مسئله اهمیت نمی دهد و اعتنا نمی کند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین