کد خبر: ۶۳۹۲۹
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۲۶

واکنش عضو‌اکثریت‌ مجلس به اظهارات شاهرودی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «محمدتقی رهبر» عضو فراکسیون اکثریت مجلس هفتم معتقد است تغییرات، عزل و نصب‌های مکرر و پشت سر هم و با اندک شبهه‌ای مدیران نوعی بی‌ثباتی می‌آورد.

رهبر نماینده اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب با تائید صحبت‌های اخیر رئیس قوه‌قضاییه مبنی بر اینکه «تغییر مکرر مدیر و وزیر چیزی را عوض نمی‌کند»، در عین‌حال گفت: اگر تغییر مدیر و وزیر دلیل داشته باشد، ناگزیر از آن هستیم.

وی اظهار داشت: امیرالمومنین علی(ع) مدیران متخلف را با دست خود عزل می‌کردند، بنابراین اگر مدیری متخلف باشد حتما باید تغییر کند. 

عضو فراکسیون اصولگرایان افزود: عزل و نصب باید سنجیده و اصلاحی باشد، اما اگر قرار باشد عزل و نصب‌ها پشت سر هم باشد و با اندک شبهه‌ای که درباره مدیری بوجود آید او را برداریم، نوعی بی‌ثباتی ایجاد می‌کند.

رهبر با اشاره به اینکه «نباید وابستگی‌های جناحی در محیط کار تاثیر بگذارد»، گفت: اگر مدیران باسابقه در فضای کار، کار سیاسی که خلاف اصول نظام است انجام ندهند، دلیلی برای تغییر آنها وجود ندارد. 

وی اظهار داشت: یک مدیر نباید از پست و مقام خود برای دستیابی به مقاصد سیاسی استفاده کند، یک مدیر نباید برای جریان‌های سیاسی مساله‌دار از پست و مقام خود مایه بگذارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان در مورد بخش دیگری از صحبت‌های رئیس قوه قضاییه مبنی بر آنکه «شعار اشتغال داده می‌شود ولی به بیراهه رفته»، گفت: اشتغال یک قضیه عمومی در سیاست‌های دولت است که همواره آن را تعقیب می‌کند. دولت قصد دارد بنگاه‌های زود بازده را راه‌اندازی کند که متاسفانه در این بخش همکاری دستگاه‌های دولتی با این بنگاه‌ها ضعیف است.

رهبر تاکید کرد: چنانچه بدنه دولت همکاریش را در این بخش افزایش دهد، شاهد کاهش اشکال تراشی‌ها مزاحم با اشتغال خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین