کد خبر: ۶۳۹۳۰۶
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

ابتلای رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به کرونا؟

مبتلا شدن "دکتر ارسلان سالاری" رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی گیلان به بیماری کرونا هم مثل حجم انبوه شایعات و مطالبی که این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود، بی پاسخ می ماند در ابهام است.
آفتاب‌‌نیوز :

خبر یا شایعه ابتلای رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان به بیماری کرونا و قرنطینه شدن وی از شب گذشته در فضای مجازی منتشر شد و اطلاعات منابع غیرموثق از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان حاکی از ابتلای دکتر سالاری به بیماری کرونا است.

این در حالی است که سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان در پاسخ به سئوال که آیا مثبت بودن تست کرونای رئیس دانشگاه را تایید می کند، بیان داشت: از پاسخی که به رسانه های دیگر دادم، استفاده کنید، اکنون نمی توانم پاسخگو باشم و به احترام شما گوشی را جواب دادم.

ابتلای رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به کرونا؟

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مصاحبه با برخی رسانه ها اخبار منتشر شده درباره مثبت بودن تست کرونا رئیس این دانشگاه را تکذیب کرده است اما زا پاسخگویی به این ایرنا سرباز زد.

محمدرضا نقی پور گفته بود: چند روزی است که دکتر سالاری دچار عفونت تنفسی و علائم شبه آنفلوانزا شده است، افزود: اما این موضوع که تست کرونای وی مثبت بوده کذب است.

این درحالی است که یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی هم صبح امروز ابتلای دکتر سالاری را به کرونا تایید کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین