کد خبر: ۶۳۹۳۴۸
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

دوربین مداربسته، سارق حرفه ای را کشت

رئیس کلانتری کن از مرگ یک سارق منزل در حین سرقت به دلیل سقوط از ارتفاع خبر داد.
دوربین مداربسته، سارق حرفه ای را کشت
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد کمیجانی در این باره گفت: در ساعات پایانی روزجمعه یکی از شهروندان در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 از مرگ یک سارق منزل در منطقه شهران خبر داد و اعلام کرد که دو همدست این سارق نیز از محل متواری شده اند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: تیمی از ماموران کلانتری کن برای بررسی موضوع در محل حاضر شده و مشاهده کردند که جوانی از طبقه دوم ساختمانی به پایین سقوط کرده و بر اثر شدت ضربه وارده دردم فوت کرده است. ماموران اقدام به بازرسی از کوله پشتی این فرد کرده و در جریان آن تعدادی طلا، ساعت‌های گرانقیمت و پول را نیز کشف و ضبط کردند.

کمیجانی با اشاره به انتقال جسد به پزشکی قانونی، گفت: تحقیقات میدانی ماموران نشان داد که سارق با همکاری دو همدستش پس از دزدی از خانه‌ای در طبقه دوم قصد خروج از پنجره ساختمان را داشته که کاپشنش به پایه دوربین مداربسته گیر کرده و پس از بهم خوردن تعادلش به پایین سقوط کرده و جان باخته است. همدستان سارق فوت شده هم طبق تصاویر دوربین با یک خودرو پژو 405 از محل متواری شده‌اند.
به گفته وی، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دو سارق دیگر ادامه دارد و اطلاعات اولیه نیز حاکی از این است که سارق فوت شده از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین