کد خبر: ۶۳۹۳۸۰
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶

رئال و بارسا بیشتر از رشد ناخالص داخلی ۱۴ کشور جهان درآمد داشته‌اند

باشگاه‌های رئال‌مادرید و بارسلونای اسپانیا، سال گذشته در مجموع با درآمدی معادل یک میلیون و ۵۹۶ هزار یورو، بیشتر از تولید ناخالص داخلی ۱۴ کشور جهان سودآوری داشتند.
آفتاب‌‌نیوز :

اگر ال‌کلاسیکو یک کشور بود، آنگاه قدرت اقتصادی آن از ۱۴ کشور جهان بیشتر می‌شد.

در واقع، در سال مالی گذشته، رئال و بارسا در مجموع بیشتر از رشد ناخالص داخلی کشورهایی همچون ساموآ، جزایر سلیمان، تونگا، دومینیکا و میکرونزی درآمد داشتند؛ آماری که شاهد دیگری بر آن چیزی است که قرار است امشب (یکشنبه) در سانتیاگو برنابئو شاهد آن باشیم.

رئال و بارسا بیشتر از رشد ناخالص داخلی ۱۴ کشور جهان درآمد داشته‌اند

براساس گزارش منتشر شده توسط شرکت حسابداری دلویت، این دو باشگاه با درآمد حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورویی، صدرنشین رنکینگ پردرآمدترین باشگاه‌های جهان شدند و خزانه آنان همواره در حال بزرگ شدن است.

مادریدی‌ها با توجه به افزایش ۸.۶ درصدی در درآمدهایشان، امیدوارند تا سال جاری رقم به مراتب بهتری را برجای بگذارند و این در حالی است که بارسا انتظار بهبود ۵.۸ درصدی عواید خود را دارد.

حتی بدون احتساب درآمد بلیت فروشی بازی‌های برگزار شده در برنابئو و نیوکمپ، تنها با محاسبه عواید حاصل از تورهای ورزشگاهی که هر دو باشگاه برای ورزشگاه‌های اختصاصی خود ترتیب می‌دهند، رئال و بارسا سالانه در مجموع ۲.۳ میلیون ملاقات کننده می‌پذیرند.

این رقم را با آمار کلی توریست‌های بازدید کننده از کشورهایی همچون اسلواکی (۲.۲ میلیون)، اکوآدور (۱.۷ میلیون)، نیجریه (۱.۹ میلیون) و لبنان (۱.۸ میلیون نفر) در سال گذشته مقایسه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین