پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
کد خبر:۶۳۹۴۷۶
۱۱:۰۳
۱۳۹۸/۱۲/۱۲

«کرونا» به اندونزی رسید

«کرونا» به اندونزی رسید
اندونزی از نخستین موارد ابتلا به ویروس «کرونا» در این کشور خبر داد.
۱۱:۰۳
۱۳۹۸/۱۲/۱۲
به گزارش آفتاب نیوز،

 اندونزی امروز -‌دوشنبه- از نخستین موارد ابتلا به ویروس «کرونا» در این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، «جوکو ویدودو»، رئیس‌جمهوری اندونزی اعلام کرد که دو نفر از شهروندان این کشور پس از ارتباط با یک شهروند ژاپنی به این ویروس مبتلا شده‌اند.

وی در جمع خبرنگاران گفت که این دو تن در حال حاضر در بیمارستان بستری و تحت قرنطینه قرار دارند.

رئیس‌جمهوری اندونزی گفت که مبتلایان زنی ۶۴ ساله و دختر ۳۱ ساله‌اش هستند.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha