کد خبر: ۶۳۹۶۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۷

طرح زوج و فرد تا پایان سال در اصفهان اجرا نمی‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: طرح زوج و فرد تا آخر اسفند سال جاری در محدوده ترافیکی و مرکزی اصفهان به منظور کاهش شیوع بیماری کرونا اجرا نخواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

منصور شیشه فروش اظهار داشت: این مصوبه به منظور پیشگیری از بیماری کرونا در مکان های عمومی در کمیته حمل و نقل ستاد استانی مدیریت این بیماری تصویب شد.

وی افزود: طرح محدودیت زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان برای مقابله با افزایش آلودگی هوا در خیابانهای مسجد سید، عبدالرزاق، خیابان بهشتی و کاشانی به سمت هسته مرکزی، خیابان نشاط، چهارراه نقاشی، چهارباغ و باغ گلدسته، حاشیه ابتدای خیابان فردوسی، شمس آبادی و آذر اجرا می‌شود.

طرح زوج و فرد تا پایان سال در اصفهان اجرا نمی‌شود

۱۴ مورد جدید از شناسایی بیماری کرونا از شهرستان‌های اصفهان، نایین، نجف آباد و شهرضا در استان اصفهان تایید و گزارش شد.

۴۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان، به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شده اند، که از بین آنها تا کنون ۶ نفر از بیمارستان ترخیص شده، ۲ نفر جان باخته اند و بقیه در بیمارستان همچنان بستری هستند.

با احتساب آمار جدید مبتلایان به کرونا، تاکنون این ویروس در ۱۴ شهرستان استان اصفهان شناسایی شده است.

استان اصفهان ۲۴ شهرستان دارد.

همچنین با در نظر گرفتن تعداد بیماران مبتلا به این بیماری در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، تاکنون ۶۸ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این استان شناسایی شده اند که حدود ۴ درصد از کل بیماران کشور است.

وزارت بهداشت روز دوشنبه اعلام کرد: تاکنون یک هزار و ۵۰۱ نفر بطور قطعی در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶۶ نفر فوت کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین