کد خبر: ۶۳۹۶۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

لغو حرکت قطارهای کرمان، زاهدان به تهران و برعکس

مدیر کل راه آهن جنوب شرق کشور (زاهدان) گفت: حرکت قطار مسافری در مسیر ریلی زاهدان - تهران و برعکس به علت کاهش شدید مسافر و به منظور پیشگیری از ویروس کرونا از فردا ۱۳ اسفند تا اطلاع ثانوی لغو شد.
آفتاب‌‌نیوز :

حسین معصومی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: براساس ابلاغ ستاد مرکزی، حرکت قطار مسافری زاهدان - تهران و برعکس لغو شد و مسافرانی که بلیط تهیه کرده اند می توانند پول خود را از شرکت مربوطه بازپس گیرند.

وی افزود: با بهبود شرایط و افزایش مسافر حرکت قطار در این مسیر از سرگرفته می شود.

لغو حرکت قطارهای کرمان، زاهدان به تهران و برعکس

مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور(مستقر در زاهدان) گفت: مسافرانی که برای روزهای آتی بلیط تهیه کرده اند می توانند با مراجعه به آژانس ها و دفاتر مسافرتی در سراسر کشور بهای بلیط خود را بازپس گیرند.

قطار مسافری همه روزه از ایستگاه راه آهن جنوب شرق در مسیر زاهدان- تهران در تردد بود.

لغو حرکت قطار «کرمان - تهران»

همچنین مدیرعامل راه‌آهن استان کرمان از لغو حرکت امروز قطار «کرمان - تهران» خبر داد.

"مجید ارجونی" در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: قطار امروز «کرمان – تهران» به دلیل نداشتن مسافر کنسل شده است و هرگز ما به علت شیوع بیمار کرونا ویروس قطاری را کنسل نکرده‌ایم.

وی بیان کرد: با توجه به تاکیدات وزارت بهداشت مبنی بر اینکه در شرایط کنونی مردم از سفرهای غیرضروری خودداری، لذا مردم این توصیه‌ها را جدی گرفته و از سفرهای غیرضروری خودداری می‌کنند و باید مدنظر داشت ما از اینکه مردم توصیه‌های بهداشتی را رعایت کرده و سفرهای غیرضروری را انجام نمی دهند، خرسند هستیم.

مدیرعامل راه‌آهن استان کرمان با تاکید برآنکه قطارها وقتی مسافر نداشته باشند، حرکت نخواهند کرد افزود: در هیچ کجای کشور قطارها سفرهای خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو نمی‌کنند و این مهم نیز مختص استان کرمان نیست.

ارجوانی خاطر نشان کرد: راه‌آهن استان کرمان روزی سه مرتبه تجهیزات داخلی سالن های ورودی و خروجی مسافران را ضدعفونی می‌کند ضمن آنکه کابین های داخلی قطارها نیز مرتبا ضدعفونی می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین