کد خبر: ۶۳۹۷۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

کلاهبرداری میلیاردی از شهرداری تهران/ متهم فراری دستگیر شد

​جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار ۴ میلیارد تومانی یکی از شهرداری‌های تهران خبر داد.
کلاهبرداری میلیاردی از شهرداری تهران/ متهم فراری دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ جلیل موقوفه ای با اعلام این خبر گفت: پرونده کلاهبرداری میلیاردی که از سال ۸۸ مفتوح و متهم که به ۱۰ سال زندان، پرداخت جزای نقدی و تبعید محکوم شده بود در اختیار قرارگاه جلب محکومین متواری قرار گرفت و تیم ویژه ای برای دستگیری متهم فراری وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران این قرارگاه در تحقیقات اطلاع پیدا کردند که متهم که در گذشته یک کارگزار با یکی از پیمانکارهای شهرداری برای زیباسازی و طرح جداول یکی از شهرک ها قراردادی را تنظیم می کند که در قبال انجام کار و خرید مصالح و پول کارگران ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بودجه می گیرد.

این مقام پلیسی ادامه داد: متهم با پیشرفت ۲۰ درصدی کار اعتماد را جلب کرده اما این در حالی بود که پول مصالح و کارگران را در این مدت پرداخت نکرده است و پس از آن ناپدید می شود و در بررسی مشخص می شود این متهم یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان که حقوق کارگران و هزینه های خرید مصالح بوده را نیز پرداخت نکرده است.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در بررسی ها مشخص شد متهم بودجه ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی را در جزیره کیش سرمایه گذاری کرده و فراری شده است که تجسس های برای دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و ماموران قرارگاه جلب محکومین متواری با اقدامات فنی در اوایل هفته گذشته موفق به دستگیری متهم شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین