کد خبر: ۶۳۹۷۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵

قیمت‌ها در بازار طلا و سکه نزولی شد

طبق اعلام کشتی آرای، روند قیمت ها در بازار طلا و سکه نزولی بوده و خرید و فروش ها به حداقل رسیده است.
قیمت‌ها در بازار طلا و سکه نزولی شد
آفتاب‌‌نیوز :

محمد کشتی آرای ، درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری ، اظهارداشت: تغییرات قیمت جهانی طلا نسبت به دیروز خیلی مختصر است و هم اکنون هر اونس طلا 1603 دلار قیمت خورده است.

وی با بیان اینکه کاهش قیمت ارز باعث کاهش قیمت طلا و سکه نسبت به دیروز شده است، افزود: البته علاوه بر کاهش قیمت ارز، کاهش داد و ستدها نیز موجب کاهش قیمت شده است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ضمن تأکید بر روند نزولی بازار، گفت: از دیروز روند قیمت ها همزمان با کاهش قیمت ارز کاهش یافته است، بنابراین قیمت سکه از 6 میلیون و 50 هزار تومان دیروز به 5 میلیون و 820 هزار تومان در روز جاری رسیده است.

کشتی آرای با بیان اینکه قیمت سکه نسبت به دیروز 170 هزار تومان کاهش یافته است، تصریح کرد: قیمت نیم سکه 2 میلیون و 950 هزار تومان است که نسبت به دیروز 100 هزار تومان کاهش داشته است. ضمن اینکه ربع سکه نیز 30 هزار تومان کاهش داشته و به یک میلیون و 750 هزار تومان رسیده است.

وی افزود: قیمت هر مثقال طلا که مبنای قیمت بازار است با 150 هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به 2 میلیون و 550 هزار تومان رسیده است؛ قیمت هر گرم طلای 18 عیار نیز از 602 هزار تومان دیروز به 590 هزار تومان رسیده و گرمی 12 هزار تومان کاهش یافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
0
0
حتما با این وضعیت قیمت کلیه محصولات از جمله خودرو به پایین. حرکت میکند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین