کد خبر: ۶۳۹۷۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴

کشف دو انبار احتکار ملزومات پزشکی از سوی سپاه

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران از کشف دو انبار جدید احتکار ملزومات بهداشتی در شهرستان ری خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا حیدرنیا عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: عصر امروز و با تلاش سربازان و خادمان ملت در سپاه و بسیج، دو انبار کالا در شهرستان ری با مقادیر زیادی کالا و ملزومات بهداشتی کشف شد.

وی بیان کرد: انبار بزرگی با بیش از ۵۷ میلیون عدد دستکش و سایر ملزومات موردنیاز در راستای مقابله با شیوع کرونا و همچنین انبار دیگری با ۸ میلیون عدد دستکش و تعداد بسیار زیادی مواد ضدعفونی‌کننده کشف و ضبط شد.

کشف دو انبار احتکار ملزومات پزشکی از سوی سپاه پاسداران

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در ادامه افزود: در روز گذشته نیز انباری با بیش از ۲۸ میلیون جفت دستکش پزشکی و اقلام تخصصی پزشکی و همچنین انباری با بیش از ۸ میلیون جفت دستکش پزشکی شناسایی و کشف شد که در مجموع ۳۶ میلیون اقلام پزشکی و بهداشتی گزارش شده است.

حیدرنیا در پایان با بیان اینکه تمامی کالاهای مکشوفه تحویل مراجع ذی‌صلاح شده است تا در چرخه توزیع قرار گیرد خاطرنشان کرد: تمامی موارد شناسایی، نظارت و کشفیات با حضور مقام قضایی، نماینده سازمان غذا و دارو، نماینده تعزیرات و نماینده سپاه پاسداران صورتجلسه شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
as
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
0
1
در ایامی که مردم نباید زیاد از خانه بیرون برن میشه بسته های بهداشتی و ضدعفونی کننده با قیمت مصوب و عادلانه توسط فروشگاه اینترنتی و به تعداد مشخص برای هر کد پستی ارسال گردد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین