کد خبر: ۶۳۹۸۳۰
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

کابوس PSG قبل از بازی بزرگ

پاری سن ژرمن قبل از دیدار حساس برابر بوروسیا دورتموند یک نگرانی بزرگ دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

پاری سن ژرمن در یکی از حساس‌ترین دیدارهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بوروسیا دورتموند برود.

دیدار رفت دو تیم که در آلمان برگزار شد با پیروزی دو بر یک دورتموند به پایان رسید و پاری سن ژرمن امیدوار است که با حمایت هواداران خود در بازی برگشت جبران کند.

کابوس PSG قبل از بازی بزرگ

پاری سن ژرمن قبل از این بازی حساس با یک مشکل بزرگ مواجه شده است. با توجه به افزایش نگران کننده تعداد مبتلایان به کرونا در فرانسه این احتمال زیاد است که بازی پاری سن ژرمن با دورتموند بدون حضور هواداران برگزار شود و این چیزی نیست که تیم پاریسی دوست داشته باشد.

توماس توخل در واکنش به احتمال برگزاری بازی بدون تماشاگر گفت: اگر این اتفاق رخ دهد برای ما بسیار بد خواهد بود و چنین چیزی را دوست نداریم.

او ادامه داد: ما در جزیره دور افتاده زندگی نمی‌کنیم. در زندگی چیزهای وجود دارند که مهم‌تر از فوتبال هستند. هنوز تصمیم‌گیری نهایی گرفته نشده است. ما با جدیت موضوع را دنبال می‌کنیم و از حق خود دفاع خواهیم کرد.

آینده توخل در پاری سن ژرمن بسیار بستگی به این دیدار دارد و اگر او نتواند تیمش را به دور بعد برساند به احتمال خیلی زیاد از کار برکنار می‌شود و به همین خاطر دیدار برابر دورتموند برای سرمربی آلمانی بازی مرگ و زندگی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین