کد خبر: ۶۳۹۹۲۱
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

بازگشت بیش از ۷۰ میلیارد تومان هزینه سفر به مردم

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: بیش از ۷۰ میلیارد تومان هزینه سفر هموطنان از سوی فعالان گردشگری عودت داده شد.
آفتاب‌‌نیوز :

ولی تیموری، گفت: در اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با همکاری و همراهی مدیران و کارکنان تاسیسات گردشگری تا کنون بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان از وجوه پرداختی توسط مردم و گردشگران، حسب درخواست آنان برای لغو سفرهای خود، برگردانده شده است.

وی ضمن تشکر از همکاری خانواده صنعت گردشگری کشور از هموطنان عزیز و گردشگران نیز درخواست کرد شرایط اقتصادی خاص فعالان گردشگری را نیز در این مقطع مدنظر قرار داده و در صورت امکان به جای اخذ نقدی وجوه خود، سفر را به زمان مناسب‌تری موکول نمایند.

بازگشت بیش از ۷۰ میلیارد تومان هزینه سفر به مردم

معاون گردشگری خاطرنشان کرد: با این حال تاسیسات گردشگری با رعایت اخلاق حرفه‌ای، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را با دقت و جدیت عمل نمایند.

به گزارش روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، وی همچنین همراهی لازم با مردم و مسئولان کشور برای عبور از این مقطع حساس را لازم و ضروری اعلام کرد.

تیموری در پایان سازوکار ملی اعلام شده از جمله استمهال تسهیلات بانکی، مالیات، حق بیمه کارفرمایی و همچنین قبوض حامل‌های انرژی فعالان و تاسیسات گردشگری از جمله حوزه گردشگری موثر اعلام کرد که به زودی با تکمیل آن مسیر عبور از این بحران ترسیم می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین