کد خبر: ۶۳۹۹۳۵
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷

رسن: کرونا باعث شد آشپزی یاد بگیرم

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شیوع کرونا سعی کردم آشپزی یاد بگیرم و به همه مردم پیشنهاد می کنم از غذاهای خانگی استفاده کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

بشار رسن روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات هنوز مشخص نیست، ما تمریناتمان را به صورت عادی دنبال می‌کنیم.

وی در مورد لغو دیدار با پیکان افزود: این تصمیمی بود که گرفته شد و ما هم تابع آن هستیم. ما همیشه از آمادگی لازم برخوردار هستیم اما دوست نداریم که سلامتی هیچ فردی به خطر بیفتد.

رسن: کرونا باعث شد آشپزی یاد بگیرم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: این اتفاقی است که رخ داده و من هم سعی می‌کنم به غیر از موارد ضروری و رفتن به تمرین، خانه را ترک نکنم. امیدوارم هر چه زودتر دوباره شرایط عادی حاکم شود. حتی در این شرایط خودم تلاش می کنم آشپزی یاد بگیرم و از غذاهای خانگی استفاده کنم.

وی اضافه کرد: ما هم به عنوان بازیکنان فوتبال سعی داریم که در تمرینات و هر جایی که هستیم شرایط را کنترل کنیم. در حال حاضر همه مردم رعایت می‌کنند تا هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.

رسن در مورد مهندسی نتایج برای تیم پرسپولیس، گفت: پیش از این هم در مورد این موضوع صحبت کردیم و به اعتقاد من دیگر نباید به این مساله نادرست پرداخت. پرسپولیس در سه سال گذشته هفت جام کسب کرده و ۲ سال در میان چهار تیم برتر آسیا حضور داشته تمام این مسایل نشان دهنده قدرت تیم ما است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین