کد خبر: ۶۴۰۰۷۲
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲

فوت ۷ نفر در استان سمنان بخاطر کرونا

تعداد جان‌باختگان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در دو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان تا پانزدهم اسفند به هفت نفر رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان افزود: نتیجه مثبت برای آزمایش بیماران مشکوک به ویروس کرونا امروز پنجشنبه گزارش نشده و تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان سمنان ۱۵ نفر است که از این تعداد ۱۱ بیمار با بهبودی کامل مرخص شدند.

نوید دانایی تصریح کرد: سه بیمار تا شامگاه چهارشنبه چهاردهم اسفند در مراکز درمانی تحت پوشش علوم پزشکی استان سمنان در اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کردند و امروز پنجشنبه در مراکز درمانی تحت پوشش علوم پزشکی استان سمنان فوتی براثر ابتلا به کرونا گزارش نشد.

۷ نفر در استان سمنان در اثر ابتلا به کرونا جان باختند

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: مراکز درمانی در سمنان، دامغان، گرمسار، آرادان، سرخه و مهدیشهر تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هم گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا تا امروز پانزدهم اسفند در شاهرود به ۳۳ نفر رسید که ۱۸ بیمار با بهبودی کامل از مراکز درمانی تحت پوشش علوم پزشکی شاهرود مرخص و چهار نفر در اثر ابتلا جان‌باختند.

رضا چمن اظهار داشت: چهارمین بیمار فوتی بر اثر شیوع ویروس کرونا مردی ۹۸ ساله با بیماری زمینه‌ای مانند دیابت و بیماری مزمن تنفسی بود.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین