کد خبر: ۶۴۰۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰

شمار مبتلایان به کرونا در فارس به ۶۸ نفر رسید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۱۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس خبر داد و گفت: با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی مبتلایان به کرونا در فارس به ۶۸ نفر رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالرسول همتی روز پنجشنبه از بهبودی و ترخیص چهار فرد مبتلا به کرونا طی روزهای اخیر در استان فارس خبر داد و افزود: پیشتر ۲ نفر از مبتلایان به دلیل وخامت شرایط جسمی فوت کردند.

دکتر همتی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، مورد فوتی ناشی از ابتلا به کروناویروس در فارس گزارش نشده افزود: هم اکنون ۲۲ مورد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری، در قرنطینه خانگی هستند.

شمار مبتلایان به کرونا در فارس به ۶۸ نفر رسید

این مقام مسوول ضمن تاکید مجدد بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی از عموم مردم فارس خواست ضمن پرهیز از توجه به شایعات، اخبار و اطلاعات موردنیاز خود را از وبگاه اختصاصی بیماری کووید۱۹ به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ دریافت کنند.

از ۳۰ بهمن تا امروز ۱۵ اسفند ماه و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ابتلای قطعی ۳۵۱۳ نفر به کووید۱۹ در کشور تایید شده است. استانهای تهران، ، گیلان، قم، اصفهان و مرکزی بیشترین موارد ابتلا به کووید۱۹ را داشته اند. وضعیت بهبود یافتگان مبتلا به کووید۱۹ در کشور رو به افزایش است به گونه ای که تا کنون ۷۳۹ نفر از مبتلایان، بهبود یافته و ترخیص شده اند. تا امروز ۱۰۷ نفر بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین