کد خبر: ۶۴۰۳۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

چین: ۱۷ مسافر بازگشتی از ایران مبتلا به کرونا هستند

کمیسیون بهداشت و درمان استان گانسو واقع در شمال غرب چین اعلام کرد: نتیجه آزمایش ابتلای ۱۷ تن از ۳۱۱ تبعه چینی که بین روزهای دوشنبه تا پنجشنبه گذشته با پروازهای چارتر از ایران وارد این استان شده بودند مثبت است.
آفتاب‌‌نیوز :

کمیسیون بهداشت و درمان گانسو روز شنبه با انتشار بیانیه‌ای در وب سایت خود افزود: این ۱۷ تبعه چینی در بین مسافران قرنطینه شده بودند که ۲ تا ۵ مارس (۱۲ تا ۱۵ اسفند ۱۳۹۸) از ایران وارد شهر لانجو مرکز استان گانسو شدند.

مقامات بهداشتی و درمانی گانسو پیشتر هم گزارش کرده بودند آزمایش کرونا ۱۱ تبعه چینی که از ایران به این استان آمده‌اند مثبت است که با این رقم شمار افراد مبتلا به کرونا که از ایران به این استان برگشته اند به ۲۸ تن می رسد.

چین: ۱۷ مسافر بازگشتی از ایران مبتلا به کرونا هستند

در این بیانیه آمده است در حال حاضر ۲۸۳ مسافر که از ایران وارد استان گانسو شده اند در قرنطینه هستند.

رسانه های چین پیش از این گزارش کرده بودند که حدود ۲۰۰ نفر از شهروندان چینی از جمله شماری از دانشجویان این کشور، هفته گذشته از ایران به چین بازگشته اند.

شرکت هواپیمایی چاینا ساترن هم اعلام کرد که دو هواپیمای این شرکت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گذشته از تهران وارد استان گانسو شده اند.

استان مسلمان نشین گانسو اولین استانی بود که اقدامات واکنش اضطراری خود را از سطح یک به سطح سه کاهش داد موضوعی که نشان دهنده عدم وجود عفونت های جدید در این استان بود.

گزارش ها حاکی است همچنین حدود هزار تبعه چینی در انتظار برگشت از ایران به چین هستند.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در چین تا کنون به ۸۰ هزار و ۸۱۳ تن و آمار افرادی که به دلیل ابتلا به این ویروس نیز فوت شده اند به سه هزار و ۷۳ نفر رسیده است.

مقام‌های بهداشتی چین بامداد شنبه اعلام کردند که در ادامه روند نزولی شمار مبتلایان به ویروس کرونا،‌ در ۲۴ ساعت گذشته آزمایش ۹۹ نفر مثبت اعلام شده است آنها همچنین اعلام کردند در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ مورد جدید نیز در نتیجه ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
0
2
واقعا این چینی ها توهمه چیزکه تقلب میکننداینجا هم دارندوانمودمیکنند کرونا ازایران به چین آمده لابدفردا طلب غرامت هم خواهندکرد!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
0
1
تبریک به زمینه سازان برگزاری پرشور راهپیمایی و انتخابات و دور زدن تحریم با مراوده با برادر چین
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین