کد خبر: ۶۴۰۴۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۵:۲۶
الهام امین‌زاده:

تروریست‌ نامیدن سپاه حربه جدیدی نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «الهام امین‌زاده» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس در واکنش به قرار گرفتن سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی از سوی آمریکا گفت: آمریکایی‌ها معمولا کشورهایی را که قصد دارند مستقل باشند، برنمی‌تابند و ارگان‌های زحمت‌کش آنها را به‌عنوان تروریست معرفی می‌کنند. 

نماینده تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب افزود: آمریکایی‌ها در عرصه بین‌الملل نیروهای دفاعی مانند ارتش یا سپاه را به عنوان تروریست معرفی می‌کنند و اذهان عمومی جهان را به این سمت سوق می‌دهند.

امین‌زاده افزود: آمریکا سپاه را که با انقلاب زاییده شده به عنوان تروریست معرفی می‌کند زیرا کشور ما قصد دارد که مستقل باشد و زیر سلطه هیچ حکومت زورگویی نرود.

وی اظهار داشت: آنچه آمریکا در مورد سپاه می‌گوید در مورد حزب‌الله لبنان نیز همانگونه برخورد کرده است.حال این پرسش مطرح است که چگونه نیرویی که در آزادی‌سازی لبنان نقش به‌سزایی‌ داشتند را تروریست می‌خواندند در حالی که نیروهایی که به جان و مال مردم یوش بردند، تروریست خوانده نمی‌شوند؟

امین‌زاده گفت: این اقدام آمریکا برای جوسازی و مسموم کردن فضا است و اینکه سپاه را تروریست نامیده حربه جدیدی نیست و پیش از این نیز آمریکا چنین اقداماتی انجام داده بود.

وی در خصوص اقدام مجلس در این خصوص اظهار داشت: روز سه‌شنبه در کمیسیون این مساله مطرح خواهد و با تدابیر لازم اقدام مناسبی انجام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین