کد خبر: ۶۴۰۴۸۵
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

ورود به بروجرد و الشتر ممنوع شد

فرماندار سلسله از ممنوعیت ورود خودروهای غیر الشتری ‌به این شهر تا اطلاع ثانوی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

شریف خسروی اظهار کرد: تست ۲۱ نفر در این شهرستان به کرونا مثبت بوده که از این تعداد سه نفر فوت کرده است.

وی با بیان اینکه الشتر مرکز تولید ویروس کرونا نیست، تصریح کرد: افرادی از بیرون آمده و اینجا را آلوده کرده‌اند.

ورود به بروجرد و الشتر ممنوع شد

خسروی تاکید کرد: ورود خودروهای غیر الشتری ‌به این شهر تا اطلاع ثانوی ممنوع است. انتظار داریم مردم نیز به‌جز کارهای ضروری از خانه خارج نشوند.

فرماندار سلسله با بیان اینکه در روزهای اخیر ۷۰۰۰ لیتر الکل توزیع شده است، افزود: ۲۰۰۰ لیتر مواد ضد عفونی‌کننده نیز به شهرداری داده شده است.

وی با بیان اینکه امکانات محدود است، اضافه کرد: نیاز به حمایت بیشتری از طرف دانشگاه علوم پزشکی لرستان داریم.

به نوشته خبرگزاری ایسنا، خسروی گفت: از رسانه‌ها انتظار می‌رود مردم را تشویق و ترغیب‌ به رعایت مسایل بهداشتی و حداقل مراودات کنند.

ورود خودروهای غیر بومی به بروجرد ممنوع شد

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد نیز گفت: با هماهنگی شورای تامین شهرستان در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، ورودیهای این شهراز چهار نقطه کنترل و از ورود خودروهای غیر بومی ممانعت می شود.

محمد کاکاوند روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ورودیهای بروجرد با همکاری پلیس راه، شبکه بهداشت و درمان، راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی کنترل شده و افرادی که قصد ورود به شهر بروجرد را دارند مورد تست سلامت قرار می گیرند.

وی اظهار داشت: به منطور جلوگیری از ورود مهمانان نوروزی و یا گردشگر مجموع هتل های این شهر تعطیل و سازمان اتوبوسرانی بروجرد با مصوبه شورای تامین تعطیل خواهد شد.

کاکاوند بااشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری جدی برای ابتلا به این بیماری اظهار داشت: بارها تاکید شده مردم در خانه بمانند زیرا امسال نوروزی نخواهیم داشت و مردم از حضور در بازار و خرید از دستفروشان امتناع کنند.

وی مجموع بیماران بستری شده در بخش ایزوله بیمارستان آیت الله بروجردی را ۲۳تن عنوان کرد و افزود : از این تعدا تست کرونا ۱۴بیمار مثبت اعلام شده و حال عمومی همه این بیماران خوب است.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد اظهار داشت: از همه شهروندان بروجردی تقاضا داریم امسال تمامی مسافرت های خود را لغو و میزبان عزیزان خود در بروجرد نباشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین