کد خبر: ۶۴۰۵۰۶
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

استاندار خراسان رضوی: مردم در خانه بمانند

استاندار خراسان‌ رضوی گفت: از مردم درخواست داریم در خانه بمانند و توصیه‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا رزم‌ حسینی در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور نمایندگان مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود قرار گرفتن در وضعیت قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا در این استان، هنوز عده‌ای از مردم شرایط را درک نکرده‌اند.

به گزارش استانداری خراسان‌ رضوی، وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس و ارائه خدمات درمانی به بیماران انجام گرفته است اما مردم در زمینه پیشگیری نقش بسزایی دارند.

استاندار خراسان رضوی: مردم در خانه بمانند

حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌ رضوی و حجت الاسلام حسین حسین‌زاده بحرینی، جواد کریمی قدوسی، رضا شیران خراسانی نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پرداختند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ثبت ۳۳ بیمار جدید در خراسان رضوی تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در این استان به ۱۳۵ نفر رسید.

از ۳۰ بهمن ماه تا ۱۷ اسفند افزون بر هزار و ۵۰۰ بیمار دچار عفونت‌ حاد تنفسی و مشکوک به ابتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند که تاکنون ۶۳۵ نفر از این تعداد با انجام مراحل درمانی بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین