کد خبر: ۶۴۰۶۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹

امام جمعه یزد: شفا دهنده اصلی خداست

امام جمعه یزد بر ضرورت بهره‌گیری بیشتر از فرصتهای ماه رجب در ارتباط با معارف الهی تاکید کرد و گفت: حال که نماز جمعه یا جماعات و اعتکاف و سفرها بنا بر ضرورت امکان ندارد، توکل به خدا ، اعتماد به حق و دعا را نباید فراموش کرد که شفا دهنده اصلی خداست.
آفتاب‌‌نیوز :

وی در این اطلاعیه با تبریک میلاد حضرت علی (ع) و شفای بیماران، رفع کدورت‌ها و قدردانی از فعالان عرصه پزشکی و پرستاری در مبارزه با بیماری کرونا افزود: از فرصت در منزل بودن ، رفاقت و دوستی ، برگشت دوباره محبت خانوادگی اداره زندگی به صورت کمک به هم دیگر و دور هم بودن ، عشق ، علاقه و احترام به هم دیگر را احیاء کنیم که بماند.

امام جمعه یزد: شفا دهنده اصلی خداست

متن اطلاعیه آیت الله محمدرضا ناصری یزدی که در تارنمای دفتر نماینده ولی فقیه در استان منتشر شده به این شرح است:

عبادت ، نماز و دعای در کنار هم ، یاد خدا بودن ، تفکر در عظمت و قدرت خداوند که یک ویروس که در زیر میکروسکوپ باید چندین برابر شود تا بتوان آن را دید ، وقتی مأموریت پیدا کند عالم را با تمام قدرت ظاهریش به هم می ریزد و جمعیت را متفرق می‌کند ، همه را در خانه حبس می کند، حتی مستکبرین به قول خودشان چند روز جرأت نمی کنند دست به صورتشان بزنند، عجز و ناتوانی از این بیشتر ؟!

بیایید به عظمت و قدرت خداوند فکر کنیم و پناه ببریم مخالفت خدا را نکنیم ، گرفتار فرهنگ های غلط انسان های بیمار و ضعیف بی دین غربی و غیره، صهیونیسم‌های ضد بشر نشویم. در زندگی دنیوی غرق نشویم ، فکر آخرت و زندگی ابدی هم باشیم .

دعای یا من ارجوه لکل خیر در دعا امید است ، آینده نگری می‌کند . ای خدایی که امید داریم همه خوبی ها را به من بدهی و همه بدی ها را از من دور کنی تو عاشق ما هستی .

ای کسی که بزرگی می کند نعمت های زیاد را در مقابل عمل کم من می دهی تو همانی که خواسته من را می دهی ، اگر دعا کنم و اگر هم دعا نکرده و نخواسته ام به من دادی و حال که به تو عارف نبودم و به تو توجه نکرده ام با مهربانی و نوازش و رحمت تو است که همه این نعمت ها را عنایت می کنی.

حال که چنین است با این منوال به من همه خیر دنیا را عنایت کن و همه شرهای دنیا و آخرت را بردار. ببینید که همه اش امید و عنایت و لطف است.

به فکر تجدید دوباره ارتباط با خدا و توبه به درگاه او راهنمایی و شفاء را از او بخواهیم . ایمان خود را تقویت و به عظمت و قدرت و لطف و مهربانی او نعمت هایی که به ما داده است فکر کنیم ، شکرگزار باشیم ، تقوا پیشه کنیم و امیدوار.

توسل به عنایت ائمه معصومین در این ایام به خصوص یاد امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه ) و امیرالمؤمنین علیه السلام. اگر هر کدام قدرت داریم روزه بگیریم و در روز نیمه رجب دعای ام داوود را به جا آوریم که اثر عجیبی دارد .

امید است بزودی با دعای همه شما و امام زمان این مشکل رفع شود و همگی در نماز جمعه هرچه باشکوه تر و در مساجد و اجتماعات دینی بهتر در کنارهم باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
1
اونایی که ادعا میکنند عبرت بگیرند
یزدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
0
خیالبافی هیچ ربطی به خدا ندارد .
تدابیر ضعیف را به خدا نسبت ندهیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
0
4
یه مقدار کمی از ویروس رو به ایشون تزریق کنید بعد ازشون بخواین با دعا و توسل خودشون رو درمان کنن. خوب که شدن با تمام وجود ایمان میاریم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین