کد خبر: ۶۴۰۶۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶

توضیح معاون وزیر درباره ریزش بخشی از آزادراه تهران-شمال

با وجود اینکه برخی از رسانه‌ها درباره ریزش بخشی از قطعه یک آزادراه تهران شمال چند هفته پس از افتتاح آن خبر داده بودند، معاون وزیر راه و شهرسازی آن را تکذیب کرد و گفت: این اتفاق در قسمتی از قطعه چهار آزادراه تهران-شمال رخ داده که در سال ۱۳۹۲ به بهره برداری رسیده است.
آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی برخی از رسانه ها خبری مبنی بر ریزش بخشی از آزادراه تهران-شمال منتشر کرده اند که چند هفته بیشتر از افتتاح آن نمی گذرد.

در این باره خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هیچ اتفاقی در قطعه یک آزادراه تهران-شمال رخ نداده است.

به گفته وی، این حادثه در قطعه چهارم آزادراه تهران - شمال که در سال ۱۳۹۲ به بهره برداری رسیده، رخ داده است. در این قسمت از آزادراه که از لحاظ تردد حجم بالایی هم دارد، به دلیل رانش زمین بخشی از ترانشه های نصب شده روی آزادراه ریخته است که سعی می‌کنیم به زودی مشکل به وجود آمده را برطرف کنیم.

توضیح معاون وزیر درباره ریزش بخشی از آزادراه تهران-شمال

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: آسیبی به این بخش از قطعه آزادراه تهران-شمال وارد نشده و ریزش بخشی از کوه و ترانشه های نصب شده روی آن سبب مسدود شدن این قطعه از آزادراه شده که عملیات بازسازی آن نیز آغاز شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
0
2
لازم است پيمانکار و ناظر سيم جين شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
مجید جان اون سیم چینه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
0
2
سين جيم بايد بشن ، محتواي حرف درسته
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین