کد خبر: ۶۴۰۷۲۱
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

رمز پویا علیه کرونا!

رئیس پلیس فتای البرز گفت: اوصاف از مردم درخواست می‌شود برای خرید اینترنتی صرفاً به سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده و سایت‌هایی که پشتیبانی و محل فیزیکی دارند مراجعه کنند.
رمز پویا علیه کرونا!
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد اقبالی با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا میزان مراجعه مردم به سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید مایحتاجشان بیشتر شده است.

وی ادامه داد: بدون شک این شرایط زمینه سوء استفاده برخی برای خالی کردن حساب‌های مردم را فراهم می کند.

وی توضیح داد: البته با ایجاد رمزهای یک بار مصرف (پویا) میزان برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی مردم در کل کشور و به تبع آن در استان البرز ۵۵ درصد کاهش داشته و بخش زیادی از نگرانی در این حوزه مرتفع شده است.

وی اضافه کرد: با این اوصاف از مردم درخواست می‌شود برای خرید اینترنتی صرفاً به سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده و سایت‌هایی که پشتیبانی و محل فیزیکی دارند مراجعه کنند.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برخورد با سایت‌ها و کانال‌هایی که با انتشار اخبار نادرست و ناامید کننده در خصوص کرونا قصد افزایش اعضای خود را دارند، گفت: این اقدام مصداق بارز جرایم اینترنتی است و با همکاری دستگاه قضا ادمین این سایت‌ها شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجعه قضایی معرفی می‌شوند.

رئیس پلیس فتای البرز توضیح داد: در وضعیتی قرار نداریم که برخی برای منفعت شخصی خود بخواهند نگرانی و ناامیدی را در جامعه گسترش دهند و در شرایط فعلی همگی به امید و انگیزه بخشی برای شکست کرونا نیاز داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین