کد خبر: ۶۴۰۷۹۷
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
به علت توصیه‌های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا

سفر رهبر انقلاب به مشهد و سخنرانی روز اول سال ٩٩ در حرم رضوی لغو شد

سخنرانی رهبر انقلاب در روز اول سال نو در حرم مطهر رضوی برگزار نخواهد شد. براساس اطلاعیه دفتر رهبری، علت این مسئله توصیه‌های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا است.
آفتاب‌‌نیوز :

دفتر رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسم سخنرانی حضرت آیت الله خامنه‌ای که همه ساله در روز اول سال نو در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شد، امسال به علت توصیه‌های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا برگزار نخواهد شد و معظم‌له به مشهد سفر نخواهند کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند، به علت شیوع ویروس کرونا و توصیه‌های اکید مسئولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی مبنی بر پرهیز از برگزاری تجمعات و خودداری از سفر و خارج شدن از شهرها با هدف جلوگیری از گسترش بیماری، مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) که همه ساله در روز اول سال نو در حرم مطهر حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام برگزار می‌شد، امسال برگزار نخواهد شد و معظم‌له به مشهد مقدس سفر نخواهند کرد.

امید است با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با توسل و التجاء به درگاه پروردگار متعال، هر چه زودتر عافیت قرین مردم عزیزمان شود. همچنین از خداوند متعال شفاء و سلامتی برای مبتلایان این بیماری را مسألت می‌نماییم.

سفر رهبر انقلاب به مشهد و سخنرانی روز اول سال ٩٩ لغو شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
پرطرفدار ترین عناوین