کد خبر: ۶۴۰۸۱۱
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱

مدیر روابط عمومی پرسپولیس برکنار شد/ انصاری‌فرد در آستانه استعفا

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در اقدامی قابل تامل امروز حکم به برکناری مدیر روابط عمومی این باشگاه داد تا شرایط مدیریتی در این باشگاه به حالت خاصی در آید.
آفتاب‌‌نیوز :

شب گذشته جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درحالی برگزار شد که محور اصلی این نشست پرونده های پرسپولیس در فیفا بوده اما به یکباره بعد از چند ساعت از جلسه هیات مدیره در شبکه های اجتماعی این باشگاه خبری مبنی بر قطع همکاری حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه و مشاور محمد حسن انصاری فرد منتشر شد.

خبری که در کانال و سایت رسمی باشگاه درج نشد اما در شبکه های اجتماعی باشگاه که در اختیار اسپانسر پرسپولیس است منتشر شد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس برکنار شد/ انصاری‌فرد در آستانه استعفا

حسین قدوسی که به دلیل شرایط خاص این روزهای پرسپولیس نمی خواهد با خبرنگاران صحبت کند در صفحه شخصی خود از برخی اتفاقات عجیبی که در این باشگاه رخ می دهد خبر داده است.

او نوشته که انتشار خبر برکناری اش توسط عوامل رسانه ای اسپانسر بدون هماهنگی با مدیرعامل باشگاه بوده است. وی تصریح کرد: در حین برگزاری جلسه هیات مدیره آقای انصاری فرد من را در جریان تصمیم هیات مدیره قرار داد و بنده برای اینکه مدیرعامل در معذورات نباشد باشگاه را ترک کردم.

وی به واکنش انصاری فرد در قبال این تصمیم اشاره نکرده است اما در ادامه توضیح داده که برکناری اش به دلیل عدم هماهنگی با اسپانسر بوده و وی قربانی تمام عیار این ماجرا شده است.

وی گفت: بنده در این 6 ماهی که در باشگاه بودم ریالی دریافت نکردم حتی در دوران گذشته هم که در این باشگاه بودم همین شرایط را داشتم.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با ریاست رسول پناه در حالی این تصمیم را گرفته اند که هفته گذشته هم در نشست مدیران پرسپولیس خیلی جو صمیمانه ای حاکم نبوده است.

پیگیری ها نشان می دهد که محمد حسن انصاری فرد در آستانه استعفا است و می خواهد با توجه به این شرایطی که در باشگاه علیه او به وجود آمده پیش از هر اقدامی خودش کنار برود.

این روزها پرسپولیس درگیر پرونده های مالی شدیدی در فیفا است و همه این شرایط وضعیت مدیریتی این باشگاه را دچار بحران کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین