کد خبر: ۶۴۰۸۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

احتمال ابتلای فرمانده ارتش آمریکا به کروناویروس

عالی‌ترین مقام غیرنظامی ارتش آمریکا اعلام کرد، فرمانده نیروهای ارتش آمریکا در اروپا و چندین تن از کارمندان او احتمالا در کنفرانسی که به تازگی برگزار شد، به کروناویروس مبتلا شده‌اند.
احتمال ابتلای فرمانده ارتش آمریکا به کروناویروس
آفتاب‌‌نیوز :

در بیانیه روز دوشنبه راین مک‌کارتی، عضو غیرنظامی ارشد پنتاگون که به دست پایگاه هیل رسیده است، تاکید شد ژنرال کریستوفر کاولی، فرمانده نیروهای ارتش آمریکا در اروپا و چندین کارمند دیگر "احتمالا در کنفرانس اخیر در معرض کووید-۱۹ قرار گرفته‌اند.

در بیانیه مک‌کارتی آمده است: محض احتیاط و توجه و پیروی از پروتکل‌های توصیه شده، او و دیگران که به طور بالقوه تحت تأثیر قرار گرفته‌اند ، خود را رصد می‌کنند و برای انجام وظایف و مسئولیت‌هایشان دورکاری انجام می‌دهند.

او افزود: مقام‌های بهداشت عمومی ارتش آمریکا در اروپا به سایر کارکنان آمریکایی که در معرض خطر قرار گرفتند، اطلاع داده‌اند. سلامتی و رفاه سربازان، خانواده‌ها، نیروهای مدنی، متحدین و همکاران ما یک اولویت اساسی است. ما همچنان به روزترین اطلاعات را در مورد اقدامات مناسب برای جلوگیری از شیوع احتمالی کووید-۱۹ در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
0
بابا هرروز پادشاه عربستان را روزی ده دفعه اعلام مرگش رو چاپ میکنید شب تکذیب شماهام با اون خبرگزاریتون فرمانده ارتش آمریکا کرونا گرفتهخخخ
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین