کد خبر: ۶۴۰۹۲۹
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

دستگیری نظافتچی قلابی که صاحبخانه را بیهوش کرد

رئیس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا از دستگیری فردی خبر داد که با تاسیس شرکت صوری خدمات نظافتی از منازل سرقت می‌کرد.
دستگیری نظافتچی قلابی که صاحبخانه را بیهوش کرد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سرافراز احمدی گفت: آقا و خانم جوانی سه روز پیش به کلانتری مراجعه و عنوان کردند در زمینه نظافت منزل با یک شرکت خدماتی تماس گرفته و این شرکت نظافتچی خانمی را برای نظافت خانه شان فرستاده بود.

وی ادامه داد: براساس شکایت شکات، خانم نظافتچی حدودا ۳۵ ساله برای نظافت به این خانه می رود و صاحبخانه را با آبمیوه مسموم بیهوش کرده و اموال خانه به ارزش ۷۰ میلیون تومان را به سرقت می برد.

سرهنگ احمدی تصریح کرد: وقتی مرد صاحبخانه به خانه می رود با همسرش که بیهوش بود مواجه می شود.

وی ادامه داد: با توجه به گفته های شکات، این خانم به مدت ۴۸ ساعت بیهوش بوده است و بعد از به هوش آمدن به همراه همسرش برای شکایت مراجعه می کند که با این تفاسیر تیمی از ماموران عملیات کلانتری سریعا وارد عمل شده و برای پیدا کردن سارق اقدامات اولیه را انجام دادند.

وی افزود: تحقیقات برای دستگیری متهمان پرونده جریان داشت تا اینکه مشخص شد این شرکت صوری است و فردی طی تماس با مالباختگان مدعی می شود که مغازه دار است و یک نفر یک دستگاه موبایل را برای فروش آورده و وی مشکوک شده و با یکی از شماره تلفن ها تماس گرفته است.

رئیس کلانتری۱۳۳ شهرزیبا اظهار داشت: با مراجعه شاکی به کلانتری، هماهنگی با مقام قضایی صورت گرفت و هنگام مراجعه سارق به خریدار موبایل برای گرفتن مابقی وجه فروش گوشی دستگیر شد.

سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه متهم در کلانتری صراحتا به جرم خود اعتراف کرد، گفت: متهم در بازجویی اعلام کرد که به همراه همسر ۳۵ ساله اش تصمیم به تاسیس شرکت صوری گرفته و بعد از تماس شکات با شرکت همسرش را برای نظافت به خانه آنها اعزام کرده است.

متهمان با شیوه بیهوش کردن صاحبخانه ها از آنها سرقت می کردند و تلاش ماموران این کلانتری برای دستگیری متهم زن پرونده نیز جریان دارد.

سرهنگ احمدی به شهروندانی که قصد خانه تکانی در ایام باقیمانده تا نوروز را دارند توصیه کود: برای بکار گیری نیروی خدماتی حتما به دفاتر خدماتی مجاز مراجعه کنند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین