کد خبر: ۶۴۱۱۴۲
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱

توضیح درباره مجسمه سردار سلیمانی در انزلی+عکس

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی در پاسخ به انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر نصب مجسمه سردار سلیمانی در این شهر ساحلی گفت: مجسمه این سردار رشید سپاه اسلام در هیچ نقطه از شهر نصب نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :

هادی حیدری با اعلام این خبر اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری سفارش ساخت تندیس این سردار رشید سپاه اسلام را به یکی از هنرمندان شهر داده که در دست اقدام است.

وی با اشاره به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر نصب مجسمه سردار سلیمانی در یکی از نقاط شهر بندرانزلی افزود: تندیس ساخته شده از سردار سلیمانی در هیچ نقطه از شهر نصب نشده است و عکس تندیسی که در برخی از صفحات مجازی در حال انتشار است سفارش شهرداری و شورا نیست.

توضیح درباره مجسمه سردار سلیمانی در انزلی

حیدری خاطر نشان کرد: با مصوبه شورای اسلامی شهر بندرانزلی کنارگذر بندرانزلی و دو نقطه دیگر از شهر به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شده است.

در روزهای گذشته خبری مبنی بر نصب مجسمه سردار سلیمانی در بندرانزلی در فضای مجازی منتشر شده بود که از سوی برخی رسانه ها این خبر به حاشیه کشانده شده بود و این درحالی است که رسول بابایی مجسمه ساز اهل بندرانزلی در مدت ۲ماه مجسمه این سردار رشیدسپاه اسلام را با ارتفاع ۷ متر ساخته و اعلام کرده قصد دارد ۱۰درصد از درآمد حاصل از فروش این مجسمه را به یک موسسه خیریه شهرستان خوی برای کمک به زلزله زدگان اهدا کند .

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین