کد خبر: ۶۴۱۱۶۱
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷

کرونا در دماوند جان ۷ نفر را گرفت

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند از مرگ 7 نفر در این شهرستان شمال شرق استان تهران به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

"حسن خیرخواه" امروز چهارشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: در روزهای گذشته سه نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان دماوند فوت کرده بودند اما متاسفانه ظرف دیروز و امروز چهار نفر دیگر به این آمار اضافه شد.

وی افزود: ۷۴ مورد مشکوک از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون در شهرستان دماوند به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد تا به امروز ۱۸ مورد آن با مثبت بودن جواب آزمایش، مبتلای قطعی به شمار می روند.

کرونا در دماوند جان ۷ نفر را گرفت

خیرخواه تصریح کرد: از ۱۸ مورد افراد قطعی مبتلا به کرونا، ۷ نفر تاکنون از بیمارستان مرخص شده‌اند که یکی از آنان، یک مرد ۹۰ ساله است.

وی افزود: ۴ نفر دیگر نیز همچنان در بیمارستان بستری و تحت مداوا هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه متاسفانه چهار مورد جدید در شهرستان طی دو روز گذشته به دلیل ویروس کرونا فوت کردند، گفت: دو تن از قربانیان از شهر دماوند و دو نفر از شهر رودهن و اطراف آن بودند.

خیرخواه ادامه داد: طی روزهای گذشته نیز یک نفر در بیمارستان سوم شعبان دماوند فوت کرده بود.

به گفته وی، دو تن دیگر از اهالی شهرستان دماوند به دلیل سن بالا به بیمارستان‌های تهران مراجعه کرده بودند که در همانجا معلوم شد به ویروس کرونا ابتلا دارند و متأسفانه فوت کردند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند تصریح کرد: تدفین پیکرهای قربانیان طبق پروتکل‌های کشوری و با حضور بستگان آنها توسط شبکه بهداشت و درمان انجام شده است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: در مجموع، تاکنون تعداد فوتی های ثبت شده در بیمارستان های شهرستان دماوند بر اثر ویروس کرونا ۵ نفر بوده که از این تعداد سه نفر مرد و دو نفر زن هستند اما دو نفری که در تهران فوت کردند، مرد بودند.

وی میانگین سن قربانیان کرونا را در دماوند ۶۰ سال بیان کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند با تاکید بر اینکه شهروندان باید این بیماری را جدی بگیرند، از آنان خواست جهت پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا از منزل خارج نشوند و از هرگونه سفرهای داخلی و خارجی غیرضروری بپرهیزند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین