کد خبر: ۶۴۱۱۷۵
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰

۲۱ فوتی و ۲۲۴ کرونا مثبت در آذربایجان شرقی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از افزایش مبتلایان کرونا در آذربایجان شرقی به ۲۲۴ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر ۴ بیمار کرونایی نیز فوت کرده و آمار فوتی‌های کرونا در استان به ۲۱ نفر رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد حسین صومی در گفت‌وگوی خبری با تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان، اظهار کرد: دو نفر از چهار مبتلایی که امروز فوت شدند، حین بستری شدن در حالت موت بودند و این موضوع نشان می‌دهد که تعدادی از افراد زمانی که بیماری شدیدتر شد به بیمارستان مراجعه می‌کنند.

وی با بیان این‌که طی ۲۴ ساعت گذشته جواب آزمایش ۴۹ نفر نیز در استان کرونا مثبت اعلام شد و بر این اساس آمار مبتلایان کرونا در استان به ۲۲۴ نفر رسید، افزود: امروز از ۱۵۱ نفر با علایم مشکوک کرونا، جواب آزمایش ۴۹ نفر مثبت بود.

۲۱ فوتی و ۲۲۴ کرونا مثبت در آذربایجان شرقی

وی در این خصوص افزود: ۳۱ نفر از این کرونا مثبت‌ها در تبریز، شش نفر در مراغه، سه نفر در میانه، دو نفر در شبستر، دو نفر در هشترود و همچنین در هر کدام از شهرستان‌های بناب، سراب، مرند، اهر و بستان آباد یک نفر کرونا مثبت اعلام شده که نشان می‌دهد کروناویروس در کل استان توزیع شده است.

صومی در ادامه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نزدیک ۴۰۰ نفر نیز در بیمارستان‌های استان با علایم مشکوک کرونا بستری هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بارها گفته شده که اگر اجتماعات کم نشود، ویروس گسترش می‌یابد.

وی در خاتمه خواستار شد: با توجه به این‌که فردا روز پنجشنبه است از مردم می‌خواهیم به آرامستان‌ها نرفته و در اجتماعات حضور پیدا نکنند، چراکه اگر این روند ادامه پیدا کند همچنان آمار مبتلایان افزایش خواهد یافت.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین