کد خبر: ۶۴۱۲۸۰
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
نماینده بابل در مجلس:

مازندران برای توقف بیماری کرونا قرنطینه شود

نماینده مردم بابل در مجلس، خواستار قرنطینه استان برای توقف روند شیوع بیماری کرونا در استان شد.
آفتاب‌‌نیوز :

حسین نیازآذری عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان بابل از دیر باز علاوه بر پذیرش بیماران بابلی بخش اعظمی از بیماران سایر شهرستان‌ها را پوشش می‌دهند که هم اکنون نیز در شرایط خاص فراگیری ویروس کرونایی شاهد سیل مراجعه از شهرهای اطراف هستیم که مسئولان شهرستان سالن‌های ورزشی را برای نقاهت بیماران مهیا کردند.‌

وی افزود: نیاز به اعتبارات کافی، تجهیزات پزشکی وداروهای مرتبط ایجاب می‌کند سهمیه شهرستان بابل افزایش یاید تا امکان پاسخگویی به مراجعان فراهم شود.

مازندران برای توقف بیماری کرونا قرنطینه شود

وی یادآور شد: کمبود اعتبار، تجهیزات پزشکی و دارو دراین شهرستان به فاجعه تبدیل شده و بیماران نسخه به دست همراه با نگرانی بیماری باپاسخ منفی داروخانه‌ها مواجه شدند و کادر درمانی بیمارستان‌ها نیز علاوه مدیریت سیل عظیم مراجعان با چالش تحلیل جسمانی روبرو هستند که باید برای آنهاهم فکری کرد.

وی با تاکید بر قرنطینه شدن استان، توجه سازمان‌های بیمه گر به افراد تحت پوشش و رسیدگی به امور معیشتی کارگران و کسبه نیز از دغدغه‌های این روزهای مردم اعلام کرد. پ

نیازآذری خواستار تأمین اعتبار و تجهیزات پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان شد و گفت: بیمارستان‌های شهرستان بابل به مراجعان سایر شهرستان‌های اطراف هم خدمات ارائه می‌کنند که شایسته توجه بیشتر دولت هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین