کد خبر: ۶۴۱۳۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵

چهارمین محموله اهدایی شانگهای به تهران ارسال شد

چهارمین محموله کمک های بهداشتی و درمانی شرکت ها و مردم شانگهای به مردم ایران برای مقابله با بیماری کرونا به میزان بیش از دو تن، پنجشنبه شب از طریق سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شانگهای به تهران ارسال شد.
آفتاب‌‌نیوز :

کمک‌های ارسالی شامل لباس ایزوله، ماسک، اکسی متر (Oximetry)، عینک محافظ، دستکش و دارو است که توسط شرکت‌ها و مردم چین برای کمک به مردم ایران در مقابله با کرونا اهدا شده و از طریق هواپیمای باری ماهان به تهران ارسال شد.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شانگهای گفت: در حالی که تحریم‌های ظالمانه دولت آمریکا، مردم ایران را در مقابله با این بیماری با مشکلاتی مواجه کرده و چهره حقیقی دولتمردان آمریکایی را به جهانیان نشان داده است، انبوه کمک‌ها و محبت مردم چین در یاری رساندن به مردم کشورمان همچنان ادامه دارد.

چهارمین محموله اهدایی شانگهای به تهران ارسال شد

به گزارش سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شانگهای، «رمضان پرواز» از انبوه این کمک ها به عنوان نماد دوستی دو ملت یاد کرد که ریشه در تاریخ غنی دو کشور دارد و گفت: دوستی دو کشور در آینده نیز مستحکم به پیش خواهد رفت.

تا کنون در مجموع ۹ محموله کمک بهداشتی و درمانی مردم و دولت چین در راستای همبستگی با مردم ایران در مبارزه با کرونا به تهران ارسال شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
0
0
اره همین پروازهای ماهان بود که مملکت بدبخت کرد.حالا شدن نوشدارو بعداز مرگ سهراب.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین