کد خبر: ۶۴۱۳۸۱
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
با آرزوی موفقیت برای مدیران جدید باشگاه پرسپولیس

گل‌محمدی: تهمت‌ها به ما انگیزه می‌دهد/ استعفای انصاری‌فرد شک‌آور بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از تلاش‌های انصاری‌فرد تشکر می‌کنم و اکنون برای تیم مدیریتی جدید آرزوی موفقیت دارم. پرسپولیس همیشه در اولویت است و باید تلاش کنیم با حفظ اتحاد و همدلی به راهمان ادامه دهیم.
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی، درباره شرایط سرخپوشان اظهار کرد: شرایط خیلی خوبی داشتیم و از لحاظ بدنی و تیمی به وضعیت خوبی رسیده بودیم. با نتایج خوبی که گرفته بودیم از لحاظ روحی - روانی هم روند رو به رشدی داشتیم و دوست داشتیم مسابقات ادامه داشت اما مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد و ما هم موظفیم که از قانون تبعیت کنیم. امیدوارم هر چه زودتر این بیماری ریشه‌کن شود و مردم ایران به زندگی عادی بازگردند و شیوع این بیماری هم روز به روز کمتر شود.

او ادامه داد: خوشبختانه در آغاز نیم فصل دوم شروع خوبی داشتیم. با مدعیان بازی داشتیم و قرعه سخت بود ضمن اینکه دو بازی لیگ قهرمانان آسیا هم بود و خستگی ناشی از چند سفر و بازی با تیم‌های قدرتمند کارمان را سخت کرده بود اما با تلاش بازیکنان توانستیم نتایج خوبی بگیریم و امتیازات مهمی را بدست بیاوریم. مهمترین دلیل این نتایج خوب هم همین بازیکنان هستند که در هر بازی با قدرت و انگیزه بالا وارد بازی شدند. تلاش آنها واقعا جای تشکر دارد و اینکه باز هم نشان دادند مرد روزهای سخت هستند و چقدر حرفه‌ای و با انگیزه کار می‌کنند.

گل‌محمدی: تهمت‌ها به ما انگیزه می‌دهد/ استعفای انصاری‌فرد شک‌آور بود

گل‌محمدی گفت: بعد از تعطیلی لیگ چند روز استراحت کردیم و از چهارشنبه مجددا به تمرینات برگشتیم. دوباره چند روز تمرین می‌کنیم و سپس یک هفته استراحت خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی مناسب بدن بازیکنان را آماده نگه داریم و همچنین تمرینات را به گونه‌ای طراحی می‌کنیم که بازیکنی مصدوم نشود.

سرمربی پرسپولیس درباره تهمت‌هایی که بعضی افراد بعد از فاصله گرفتن سرخ‌ها در صدر به این تیم زدند، گفت: این حرف‌ها همیشه به ما انگیزه بیشتر می‌دهد و باعث می‌شود بیشتر و متحدتر از قبل تلاش کنیم. این دوستان بخاطر فشاری که از سوی هواداران خود حس می‌کنند و همینطور هزینه‌های زیادی که انجام داده‌اند این حرف‌ها را می‌زنند. ما نباید زیاد به این حرف‌ها اهمیت بدهیم و مثل قبل فقط کار خودمان را با قدرت انجام می‌دهیم. با این حال از کمیته انضباطی فدراسیون می‌خواهم با افرادی که حرف‌های نامربوط و تهمت می‌زنند و روح فوتبال و همینطور خود لیگ را زیر سوال می‌برند قانونی و قاطعانه برخورد کند.

سرمربی پرسپولیس درباره تغییرات مدیریتی رخ داده در باشگاه نیز گفت: استعفای آقای انصاری‌فرد برای خود من شوک آور بود. با خودشان که حرف زدم گفتند فضا را برای ادامه کار مناسب ندیده و تصمیم گرفته استعفا دهد. با این حال در صحبتی که داشتیم خیلی به من اصرار کرد که با قدرت به کار ادامه دهیم و برای تیم آرزوی موفقیت کرد. جا دارد اینجا از تلاش‌ها و کمک‌هایی که به تیم کردند تشکر کنم. باشگاه مشکلات مالی زیادی داشت اما او توانست پرداختی به تیم را به 50 درصد برساند. دوست داشتیم همانطور که کار را با انصاری‌فرد شروع کردیم با او هم تمام کنیم ولی به هر حال اینگونه نشد. الان تیم مدیریتی جدیدی آمده‌اند که برایشان آرزوی موفقیت دارم. چیزی که مثل همیشه مهم و در اولویت بوده پرسپولیس است. باید خیلی هوشیار باشیم و اتحادمان را حفظ کنیم. تلاش کنیم که اختلافی بین هواداران به وجود نیاید. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم که این تیم مثل همیشه سربلند باشد. جا دارد از علی کریمی عزیز هم تشکر کنم که در این رابطه صحبت کرد و امیدوارم با انسجام و همدلی بیشتر بتوانیم به راهمان ادامه دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین