کد خبر: ۶۴۱۴۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
تبلیغات

راهنمای خرید بهترین مارک اپیلیدی فیلیپس، براون و پاناسونیک

در این مطلب یک راهنمای جامع و مفید برای انتخاب بهترین مارک و مدل اپیلیدی و موکن برقی و بندانداز زنانه بدون درد از برند‌هایی مثل فیلیپس و براون و پاناسونیک را ارائه می‌دهیم.
آفتاب‌‌نیوز :

قبل از خرید یک دستگاه اپیلاتور شخصی، بهتر است انتظارات و خواسته خود را بدانید تا بتوانید از میان تنوع بالایی از اپیلاتور‌ها که هر یک کاربرد و لوازم جانبی خاص خود را دارد، مناسب‌ترین را خریداری نمایید.

اپیلاتور وسیله‌ای با یک سری غلتک مانند است که بر روی این سری، تعدادی موچین وجود دارد، این موچین‌ها مو‌های زائد را به آسانی از پوست شما جدا می‌کنند اپیلاتور جزء گجت‌های زیبایی پرکاربرد بوده که اپیلاسون بدون درد و ناراحتی را برای شما به همراه می‌آورد.

 

مشاهدۀ قیمت انواع اپیلیدی

 

راهنمای خرید بهترین مارک اپیلیدی فیلیپس و براون و پاناسونیک

انواع اپیلاتور

شناخت انواع اپیلیدی برای خرید بهترین مارک اپیلیدی و اپیلاتور ضروری است به طور کلی اپیلاتور‌ها براساس کاربرد و نوع، به ۳ گروه تقسیم شده و در بازار و فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رسند. اپیلاتور فنری، چرخشی و موچینی که به توضیح هر یک می‌پردازیم.

اپیلاتور موچینی

مدل سوم، موچینی است که بهترین، مناسب‌ترین و جدیدترین نوع هم محسوب می‌شود. صفحاتی که در مدل موچینی وجود دارد، دیسک کامل نیستند و زمانی که سری اپیلاتور می‌چرخند، این صفحات هم یک بار با هم می‌چرخند و یک بار هم در خلاف جهت هم که شبیه به یک موچین عمل می‌کند بدین صورت که با حرکت هم زمان دو صفحه با هم، موی زائد جدا شده و با رها شدن صفحه‌ها از هم، موی جدا شده هم آزاد می‌شود.

اپیلاتور فنری

همان‌گونه که از نام این مدل اپیلاتور مشهود است، این دستگاه از اتصال چند فنر به هم به وجود آمده و موقعی که روی پوست کشیده می‌شود با گیر افتادن مو‌های زائد در فنر‌ها، از پوست، جدا می‌شوند. این فنر‌ها بسیار منعطف هستند و همین خم شدن زیادشان ممکن است باعث شود که همه مو‌ها کنده نشوند. علاوه بر این خم شدن بیش از حد این فنر‌ها، باعث خرابی این نوع از اپیلاتور‌ها، بعد از مدت زمانی مشخص می‌شود، اما جای نگرانی نیست چرا که فنر این نوع از اپیلاتور‌ها در بازار عرضه می‌شود و می‌توان آن را تعویض نمود.

اپیلاتور چرخشی

به نقل از وبلاگ جایینو این نوع از اپیلاتور‌ها، تعدادی دیسک چرخشی دارند، روش کنده شدن مو‌ها از روی پوست شبیه به مدل اول می‌باشد تنها تفاوت آن این است که به جای فنر از دیسک‌هایی متحرک استفاده شده که با حرکتشان روی پوست، مو‌های زائد را از ریشه جدا می‌کنند.

البته تعداد این موچین‌ها در مدل‌های مختلف اپیلاتور موچینی، فرق دارد و سرعت انجام عمل اپیلاسیون نیز با تعداد همین موچین‌ها نسبت مستقیم دارد. هر ۳ مدل معرفی شده تقریبا عملکرد و کارایی شبیه به هم دارند و در مورد اینکه کدام یک عملکرد بهتری دارد نمی‌توان نظر قطعی داد. می‌توانید هر کدام از این ۳ مدل را طبق سلیقه خودتان انتخاب و خریداری نمایید.

همچنین می‌توانید برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه عملکرد اپیلیدی و اپیلاتور این مطلب را مطالعه نمایید.

نکات مهم هنگام خرید اپیلیدی

یکی از مشکلات و درد سر‌های همیشگی خانم‌ها، زدودن و برطرف کردن مو‌های زائد می‌باشد. از آنجا که راه‌های دیگر از جمله لیزر مو‌های زائد، هزینه بالایی نیاز دارد و اپیلاسیون در آرایشگاه‌ها زمان زیادی از خانم‌ها می‌گیرد، ارزان قیمت‌ترین و مناسب‌ترین روش، خرید یک اپیلاتور مناسب است.

هنگام خرید دستگاه اپیلیدی لازم است علاوه بر شکل ظاهری و قیمت، به نکات زیر نیز دقت نمایید:

قابلیت شستشو

هم، چون ماشین‌های ریش تراش مردانه، امکان شستشو در برخی از مدل‌های اپیلاتور زنانه نیز وجود دارد که خود، یک ویژگی مثبت به هنگام خرید آن‌ها به شمار می‌رود.

مدت زمان شارژ و استفاده

اگر قصد خرید اپیلاتوری شارژی را دارید حتما به مدت زمان شارژ شدن دستگاه و مدت استفاده از آن پس از شارژ کردن، را بررسی کنید. این مسئله مهمی است که باید قبل از خرید به آن توجه کافی داشته باشید چرا که ناتمام ماندن کار اصلاح به دلیل اتمام شارژ دستگاه، برای هر خانمی بسیار ناخوشایند است.

اپیلاتوری که با یک ساعت شارژ، ۳۰ تا ۴۰ دقیقه قابل استفاده است و عملکردی مفید دارد، اپیلاتوری مناسب جهت خرید می‌باشد.

تعداد موکن‌ها

تعداد موکن‌هایی که روی سری اپیلیدی وجود دارد، بسته به قیمت و فناوری ساخت آن، با هم تفاوت دارند، هر چه تعداد این موکن‌ها بیشتر باشد اصلاح مو‌های زائد با سرعت بیشتری و آسان‌تر انجام می‌گیرد. در حال حاضر مدل‌هایی در بازار عرضه شده است که دارای ۴۸ موکن بوده و برای خرید مناسب می‌باشند.

تعداد سری

تعداد سری‌ها در اپیلاتور‌های مختلف با هم فرق دارد، بعضی یک سری دارند و برخی دیگر دو یا سه سری دارند. دستگاه‌های اپیلاتور حرفه‌ای حداقل دو سری را دارند که از سری دوم به منظور رفع مو‌های زائد بخش‌های حساس‌تر بدن که منحنی هستند، به کار می‌روند.

امکان اصلاح در زیر دوش

امکان استفاده از اپیلاتور‌ها زیر دوش و یا با کف اصلاح، جزء قابلیت‌های جدید اپیلاتور‌ها است. این آپشن برای پوست‌های بسیار حساس که امکان اصلاح خشک را ندارند بسیار کارآمد و مفید می‌باشد و تهیه این نوع از اپیلاتور‌ها به آن‌ها کمک خواهد نمود.

ماساژور

قابلیت ماساژ هم زمان با کار موکن، ویژگی تعبیه شده در بعضی از دستگاه‌های اپیلیدی امروزی می‌باشد که نواحی که اصلاح شده اند را ماساژ می‌دهد. البته وجود این ویژگی، در انتخاب اپیلیدی مناسب، اولویت محسوب نمی‌شود.

برقی یا شارژی

اپیلاتور‌ها در دو نوع برقی و شارژی در بازار عرضه می‌شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. مدل‌های شارژی همیشه نگرانی اتمام شارژ و مدل‌های برقی هم در عین کارکرد همیشگی شان، مشکل دست و پا گیر بودن سیم برقشان را دارند.

امکان تنظیم سرعت

امکان تنظیم سرعت‌های مختلف برای یک دستگاه اپیلیدی از دیگر ویژگی‌های مثبت دستگاه اپیلیدی است. امروزه اپیلیدی‌های حرفه‌ای در بازار وجود دارد که حداقل امکان تنظیم دو سرعت متفاوت را دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
0
آیا درد داره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین