کد خبر: ۶۴۱۵۲۱
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در ترکیه به ۵ تن/ممنوعیت سفر با ۱۴ کشور

مقامات ترکیه اعلام کردند، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به پنج تن رسیده است. آنکارا همچنین با هدف مبارزه با شیوع این ویروس ۹ کشور دیگر را به لیست ممنوعیت از سفر افزود.
افزایش شمار مبتلایان به کرونا در ترکیه به ۵ تن/ممنوعیت سفر با ۱۴ کشور
آفتاب‌‌نیوز :

فخرالدین کوجا، وزیر بهداشت ترکیه در نشست خبری در آنکارا گفت، سه مورد جدید ابتلا به کرونا از یک خانواده شناسایی شده است که قبلا هم تست کرونای دو تن از اعضای این خانواده مثبت اعلام شده بود.

به گزارش روسیا الیوم، وی با بیان اینکه کلیه کارمندانی که از خارج از کشور باز می‌گردند به مدت دو هفته در مرخصی خواهند بود، افزود، دولت تصمیم گرفته به منظور جلوگیری از شیوع کروناویروس ۹ کشور دیگر را به لیست ممنوعیت از سفر اضافه کند و به این ترتیب تعداد این کشورها به ۱۴ مورد می‌رسد.

کوجا گفت، از جمله اقدامات برای پیشگیری از شیوع این ویروس محدود کردن ملاقات بیماران در بیمارستان‌ها و ممانعت از دیدارها در ساعات اداری است.

همچنین وزیر حمل و نقل ترکیه در این نشست خبری گفت، کشورهای جدیدی که سفر به آنها منع شده‌ آلمان، فرانسه، اسپانیا، نروژ، دانمارک، بلژیک، اتریش، سوئد و هلند هستند و این ممنوعیت از امروز (شنبه) تا ۱۷ آوریل اجرایی خواهد شد.

ترکیه پیش از این هم سفر به پنج کشور چین، ایران، عراق، ایتالیا و کره جنوبی را منع کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین