کد خبر: ۶۴۱۵۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

اقتدار پلیس زورگیران مسلح را در کرمانشاه زمین‌گیر کرد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری دو زورگیر مسلح با اشراف اطلاعاتی و اقتدار ماموران پلیس خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین براری اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره زورگیری مسلحانه در کمربندی شرقی کرمانشاه و شکایت تعدادی از شهروندان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

اقتدار پلیس زورگیران مسلح را در کرمانشاه زمین‌گیر کرد

وی ادامه داد: شاکیان در اظهارات خود عنوان کردند که دو جوان حدودا 25 ساله به وسیله یک قبضه اسلحه کلاشینکف و یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش اقدام به زورگیری و سرقت اموالشان کرده‌اند.

براری تصریح کرد: به دنبال این موضوع، ماموران پاسگاه انتظامی چالابه تحقیقات گسترده خود را برای یافتن زورگیران مسلح آغاز کرده و در تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مشاهده این دو فرد در تپه‌های اطراف کمربندی، ماموران به سرعت در محل حضور پیدا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: مجرمان تحت تعقیب با دیدن پلیس اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کردند، اما در نهایت پس از مدتی تعقیب و گریز هر دوی آنها مجبور به تسلیم خود شدند.

وی گفت: ماموران همچنین موفق به کشف یک قبضه سلاح کلاشینکف، 22 عدد تیرجنگی، یک عدد خنجر و دو دستگاه گوشی تلفن همراه شده و موتورسیکلت فاقد پلاک آنها نیز توقیف شد.

براری تصریح کرد: طبق اظهارات شاکیان، زورگیران مسلح اقدام به سرقت وجه نقد، جواهرات، گوشی تلفن همراه و دیگر وسایل با ارزش آنها کرده بودند که تلاش برای یافتن آنها از سوی پلیس ادامه دارد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه گفت: یکی از سارقان دستگیر شده فردی سابقه دار است که آدم ربایی را در کارنامه خود داشته و اخیرا نیز با دریافت مرخصی از زندان آزاد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
0
1
چرا اینقدر سرحالند؟!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین