کد خبر: ۶۴۱۷۰۰
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

مسمومیت ۲۶۴ نفر با الکل در استان فارس/ فوت ۳۱ نفر

رییس اورژانس فارس از مسمومیت ۲۶۴  نفر در فارس بر اثر مصرف الکل خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۱ نفر  تا کنون جان خود را از دست داده اند.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدجواد مرادیان روز یکشنبه از مسمومیت ۲۶۴ نفر با الکل صنعتی و مسموم و غیر استاندارد در استان فارس خبر داد و اظهارداشت: از این تعداد متاسفانه ۳۱ تفر از آنان فوت شده اند.

رییس اورژانس فارس افزود: ۱۶۹ نفر از مراجعین متعلق به شیراز بودند که ۲۵ نفر جان خود را از دست داده و یک نفر نیز در یکی از شهرستان های فارس جان خود را از دست داده است.

مسمومیت ۲۶۴ نفر با الکل در استان فارس/ فوت ۳۱ نفر

وی با بیان اینکه جانباختگان سوءمصرف الکل از بیماری کرونا پیشی گرفته است، از مردم تقاضا کرد: به شایعات توجه نکنند و جان خود را به خطر نیندازند.

مرادیان اظهار داشت: خانواده‌ها نظارت بیشتری بر روی رفتار و کارهای جوانان و نوجوانان خود داشته باشند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس بیان کرد: مردم و به خصوص جوانان به تبلیغات دروغین فضای مجازی که اغلب هم بدون پشتوانه علمی است، توجه نکنند.

مرادیان اظهار کرد: با توجه به آنکه بیماری از طریق سیستم تنفسی وارد بدن می‌شود مصرف الکل هیچ تاثیری در پیشگیری و درمان کرونا ندارد. بهترین راهکار برای مقابله با این ویروس،  قرنطینه کردن و در خانه ماندن و نیز رعایت مسائل بهداشتی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین