کد خبر: ۶۴۲۴۷
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۵:۵۲

آبادگران جوان تشابه اسمی ندارد

آفتاب‌‌نیوز : ‌ آفتاب: یک عضو شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان اعلام کرد که «بنابر آخرین اخبار و اظهارنظرها مشکل تشابه اسمی این تشکل برای دریافت مجوز از کمیسیون ماده 10 احزاب حل شده است». 

«محمدحسین شاهویسی» در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، اظهار داشت: اخباری که از قول یک مقام مسئول در وزارت کشور مبنی بر اینکه تا هنگامی که آبادگران جوان نام خود را تغییر ندهد، از اعطای مجوز به آن خودداری می‌شود، منتشر شده‌اند، قابل قبول نیستند. 

وی ادامه داد: آخرین پیگیری‌های ما از مسئولان وزارت کشور و اعضای کمیسیون ماده 10 احزاب نشان می‌دهد که مشکل تشابه اسمی نام آبادگران با قرار دادن پسوند جوان در انتهای عنوان این تشکل، برطرف شده است. 

عضو شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان در این زمینه به تشابه عنوان برخی تشکل‌ها اشاره کرد و گفت:‌ به عنوان مثال با نام ایثارگران چندین حزب، انجمن و موسسه فعالیت می‌کنند. این تشابه عنوان برای تشکل‌هایی با نام معلمان، فرهنگیان،‌ پزشکان و کارمندان نیز وجود دارد اما مشکلی در راه فعالیت یا کسب مجوز آنها به وجود نیامده است. 

شاهویسی انتشار برخی اخبار در مورد مخالفت کمیسیون ماده 10 احزاب با اعطای مجوز به جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی را حرکتی «ژورنالیستی» توصیف کرد و اظهار داشت: به نظر می‌آید اصل این خبر متعلق به بیش از 6 ماه پیش باشد که هر چند وقت یکبار توسط یک مقام مسئول بزرگوار در وزارت کشور بازتولید می‌شود. 

وی با تأکید بر حل مشکل تشابه اسمی آبادگران، از اعلام آمادگی مسئول جمعیت آبادگران جوان برای حل و فصل ابهامات احتمالی موجود در راه کسب مجوز فعالیت حزبی آن خبر داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین