کد خبر: ۶۴۲۴۷۷
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

دستگیری عاملان تیراندازی به خودروی پلیس

فرمانده انتظامی گیلان گفت: عاملان تیراندازی به خودروی ماموران انتظامی شهرستان تالش دستگیر شدند.
دستگیری عاملان تیراندازی به خودروی پلیس
آفتاب‌‌نیوز :

سردار عزیزاله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان تالش در اجرای دستور مقام قضائی برای جلب و دستگیری متهم ۲۲ ساله به آدرس محل سکونت وی اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: متهم دستگیر شده به محض مشاهده ماموران با کمک دوستان خود قصد فرار و سرپیچی از دستور قضائی را داشت که با هوشیاری ماموران انتظامی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه در حین انتقال متهم، سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس با اسلحه شکاری به جهت فراری دادن متهم اقدام به شلیک به سمت خودروی پلیس و ماموران کرده و از محل متواری می‌شوند، خاطرنشان کرد: هشت نفر از عوامل اصلی فراری دادن متهم، پس از فرار و اختفا در نقاط مختلف استان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با اراذل و اوباش و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی، گفت: عامل اصلی تیراندازی در هنگام خروج از استان، در شهرستان رودبار شناسایی و دستگیر شد.

سردار ملکی با بیان اینکه از مخفیگاه عامل اصلی تیراندازی یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۳۲ فشنگ مربوطه کشف شد، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

وی ایجاد نامنی برای مردم و انجام رفتارهای هنجارشکنانه را خط قرمز پلیس قلمداد کرد و از همکاری مردم با نیروی انتظامی در شناسایی و معرفی مخلان نظم و امنیت عمومی تقدیر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین