کد خبر: ۶۴۲۵۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵

اسباب‌کشی در نوروز بدون مجوز کلانتری ممنوع است

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به اینکه در ایام نوروزی طرح ممنوعیت اسباب‌کشی بدون مجوز از کلانتری محل در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: محدودیت‌ها از روز 28 اسفند ماه تا پایان روز 15 فروردین سال 99 در مشهد اجرا می‌شود.
اسباب‌کشی در نوروز بدون مجوز کلانتری ممنوع است
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس صارمی، اظهارکرد: در حالی به استقبال بهار پرنشاط می‌رویم که با توجه به شیوع ویروس کرونا، در شرایط ویژه‌ای هستیم. شهروندان عزیز باید مراقبت لازم از خود و خانواده‌های عزیزشان را با رعایت توصیه‌های بهداشتی و خودداری از سفرها و دید و بازدیدهای نوروزی ، را با دقت و به جدیت مد نظر داشته باشند.

وی عنوان کرد: در ایام نوروزی طرح ممنوعیت اسباب‌کشی بدون مجوز از کلانتری محل در دستور کار پلیس قرار دارد. هرگونه جابه‌جایی و حمل وسایل خانه در این روزها ممنوع بوده و برای انجام این کار باید با کلانتری‌های محل هماهنگی صورت بگیرد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: محدودیت‌های طرح نوروزی اسباب‌کشی و حمل اثاث‌خانه از روز 28 اسفند ماه تا پایان روز 15 فروردین سال 99 در مشهد اجرا می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس خراسان رضوی، صارمی خاطرنشان کرد: توجه به فرهنگ مراقبت همسایگی و احساس مسئولیت در محیط پیرامونی نقش مهمی برای تولید و برقراری نظم و امنیت دارد. انتظار داریم، مردم عزیز در صورت مشاهده خودروها و موتورسیکلت‌هایی که توقف مشکوک در اطراف محل زندگی‌شان دارند، مراتب را به فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند تا پیگیری لازم به عمل آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین